تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حدادعادل به حواشی ایجاد شده از سوی سلطنت‌طلبان درباره دریای خزر

واکنش حدادعادل به حواشی ایجاد شده از سوی سلطه طلبان دریای خزربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهمیت دریای خزر صرف‌نظر از مسائل زیست محیطی،کشتیرانی و شیلات در منابع انرژی موجود در این دریا است. امضاء کنوانسیون رژیم حقوقی دریای استراتژیک خزر توسط سران 5 کشور ایران، روسیه، قزاقستان،آذربایجان و ترکمنستان برای کاهش تنش‌های دراز مدت در این منطقه بوده است. اما در پی امضای این توافق‌نامه واکنش‌های زیادی از سوی بسیاری از مخالفان جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشت به‌گونه‌ای که اظهارات نادرست آنان قصد بر تشویش اذهان عمومی بوده است.

 در جواب این کنش‌ها، غلامعلی حداد عادل  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در توییتی پاسخ داد:

رضا پهلوی و سلطنت طلبان بعد از توافق اخیر خزر می‌خواهند مردم را تحریک کنند.بهتر است ایشان درباره بخش‌هایی از ایران، مانند بحرین که در زمان پدر و پدر بزرگش از ایران جدا شد توضیح دهند.

واکنش حداد عادل به حواشی ایجاد شده از سوی سلطه طلبان دریای خزر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حدادعادل به حواشی ایجاد شده از سوی سلطنت‌طلبان درباره دریای خزر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..