تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های لو رفته از آخرین مدل آیفون 2018

عکس های لو رفته از آخرین مدل آیفون 2018

به گزارش ایران ناز گوشی های آیفون همواره پر طرفدارهستند و تب زیادی برای در دست داشتن آخرین مدل از این گوشی ها بین جوانان وجود دارد . به همین سبب آیفون سه گوشی جدید را بزودی روانه بازار میکند.احتمال می رود که این سه گوشی آیفون نسخه بروز شده آیفون x و آیفون x پلاس و یک آیفون ارزان قیمت دیگر باشد

کمپانی آیفون تقریبا برترین برند گوشی های هوشمند است و در رقابت با برندهای دیگر همیشه پیشتاز بوده و گوشی هایی به بازار ارائه کرده که دارای پیشرفته ترین امکانات می باشد. این بار آیفون اعلام کرده بود که قرار است امسال ۳گوشی جدید روانه بازار کند. در ادامه تصاویر آیفون های ۲۰۱۸ جدید را می بینید

عکس های لو رفته از آخرین مدل آیفون 2018

چندی پیش بود که خبر از احتمال عرضه ۳ آیفون جدید در ماه سپتامبر سال میلادی جاری دادیم. امروز تصاویر جدیدی از این آیفون‌ها منتشر شده که به جز طراحی کلی دستگاه‌ها اطلاعات چندانی را در اختیار ما نمی‌دهند. با این حال می‌توانند تصویری اولیه از آیفون‌های جدید در ذهن شما ایجاد کنند.

تصاویر لو رفته در توییتر منتشر شده اند و نمایی از دو آیفون جدید را نشان می‌دهند. آن‌طور که از تصاویر پیداست این دو آیفون دارای صفحه نمایش‌هایی با ابعاد ۶٫۵ و ۶٫۱ اینچ خواهند بود. علاوه بر این ظاهراً اپل قصد حذف کردن ناچ از گوشی‌های خود را ندارد و شاهد قرار گیری بلندگوی مکالمه، دوربین جلو و سنسور Face ID در بالای صفحه نمایش این گوشی نیز هستیم.

درحالی که آیفون جدید ۶٫۵ اینچی به دوربین دوگانه مجهز شده است، آیفون ۶٫۱ اینچی مجهز به دوربین تکی است. انتظار می‌رود اپل امسال از نسخه بروز شده آیفون X در کنار آیفون X پلاس و یک آیفون ارزان قیمت مجهز به صفحه نمایش LCD 6.1 اینچی رونمایی کند.

عکس های لو رفته از آخرین مدل آیفون 2018

بنابر شایعات آیفون X و آیفون X پلاس در ماه سپتامبر رونمایی و عرضه خواهند شد در حالی که آیفون ۶٫۱ مدتی بعد و در ماه نوامبر عرضه خواهد شد تا به فروش مدل‌های گران صدمه‌ای نزد.

آیفون ۶.۱ اینچی اپل با نمایشگر Full Active LCD و حاشیه‌ی فوق‌العاده باریک، با تاخیر در اواخر ماه نوامبر (‌اوایل آذرماه)‌ معرفی می‌شود.

اپل قرار بود در رویدادی بزرگ در اواخر شهریورماه، دو گوشی ۵.۸ و ۶.۵ اینچی OLED و یک گوشی ۶.۱ اینچی LCD خود را به‌صورت رسمی معرفی کند. طراحی هر سه گوشی آیفون شبیه آیفون ۱۰ خواهند بود. ولی طبق آخرین گزارش‌ها، آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر Full Active LCD، با تاخیر و اواخر ماه نوامبر برابر با اوایل آذرماه رونمایی خواهد شد.

عکس های لو رفته از آخرین مدل آیفون 2018

آیفون ۶.۱ اینچی ۲۰۱۸ اپل فاقد دوربین دوگانه است

با وجود برنامه‌ریزی‌های دقیق و طاقت‌فرسای کوپرتینونشین‌ها برای معرفی آیفون ۶.۱ اینچی اقتصادی با نمایشگر LCD در اواخر شهریورماه، گزارش‌های اخیر حاکی از احتمال تاخیر در رونمایی این گوشی هوشمند می‌دهد. بر اساس گزارش منتشرشده از سوی وبلاگ Macotakara، آیفون ۶.۱ اینچی اپل قرار است با نمایشگر فول‌اکتیو‌ LCD شرکت Japan Pixels رونمایی شود و از فناوری مربوط به نسل دوم ماژول‌های ال‌سی‌دی موسوم به Japan Pixel Eyes بهره ببرد.

استفاده از نمایشگر فول‌اکتیو‌ ال‌سی‌دی، تولیدکنندگان را قادر می‌سازد تا بتوانند نمایشگرهایی با حاشیه‌ی بسیار باریک، حتی باریک‌تر از ۰.۵ میلی‌متر به بازار عرضه کنند. لازم به ذکر است که آیفون ۱۰، حاشیه‌ی باریک یک میلی‌متری دارد.

براساس آخرین گزارش منتشرشده از طریق Macotakara، آیفون ۶.۱ اینچی از هر چهار طرف دارای حاشیه‌ی باریکی خواهد بود؛ البته اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات دقیق حاشیه‌‌ی آن مطرح نشده است. گزارش‌ها و تصاویر منتشرشده‌ی قبلی نشان می‌داد که آیفون ۶.۱ اینچی LCD، حاشیه‌های بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های OLED خواهد داشت ولی گزارش جدید با اطلاعات قبلی مغایرت دارد.

البته این نخستین بار نیست که گزارشی در مورد فناوری نمایشگر با حاشیه‌ی باریک در مورد آیفون Apple منتشر می‌شود. گزارش منتشرشده‌‌ی سال گذشته‌ی وال استریت ژورنال نیز به‌خوبی نشان داد که کوپرتینونشین‌ها در تلاش هستند با همکاری ژاپن دیسپلی، این فناوری را روی گوشی‌های iPhone خود پیاده‌سازی کند؛ اما در زمان انتشار گزارش‌ها، مشخص نبود این فناوری چه‌زمان از سوی اپل معرفی می‌شود.

نوع نمایشگر ال‌سی‌دی که در آیفون‌های اپل امروزی استفاده می‌شود، معمولا نیاز به حاشیه‌ی چند میلی‌متری دارد و نمی‌تواند حالت منحنی داشته باشد. این بدان معنی است که حذف حاشیه چند میلی‌متری در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست. اما در نمایشگرهای فول‌اکتیو LCD، امکان باریک‌تر شدن حاشیه‌ها حتی تا کمتر از یک میلی‌متر که در نمایشگرهای OLED امروزی شاهد آن هستیم، وجود دارد.

علاوه‌بر این، براساس آخرین گزارش منتشرشده درباره‌ی آیفون‌های ۲۰۱۸، ظاهرا کوپرتینونشین‌ها در تولید آیفون ۶.۱ اینچی با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. با وجودی که تولید انبوه آیفون ۶.۱ اینچی اوایل ماه جاری میلادی رسما آغاز شده؛ ولی حجم تولید بسیار پایین‌تر از حد انتظار است.

Macotakara معتقد است که با توجه به مشکلات اپل در تولید انبوه آیفون با نمایشگر ال‌سی‌دی، عرضه‌ی مدل ۶.۱ اینچی تا اواخر ماه نوامبر (اوایل آذرماه‌)‌ به تعویق خواهد افتاد.

عکس های لو رفته از آخرین مدل آیفون 2018




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های لو رفته از آخرین مدل آیفون 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..