تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو R17 Pro را با چیپست Snapdragon 710 تولید خواهد کرد

اوپو R17 Pro را با چیپست Snapdragon 710 تولید خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی دو روز گذشته خبرهای زیادی از شرکت اوپو و محصولات جدید این شرکت شنیده شده ست. یکی از این خبرها معرفی رسمی گوشی R17 به عنوان اولین گوشی هوشمند تولید شده با Snapdragon 670 بود. اما مدارکی که از 3C فاش شده است نشان می‌دهد که این گوشی قرار است نمونه Pro هم داشته باشد.

در این مدارک دیده می‌شود که R17 Pro قرار است با چیپست پردازنده Snapdragon 710 تولید شود که با وجود سخت‌افزاری که در این دستگاه وجود دارد، این پردازنده سرعت بیشتری را برای R17 Pro به ارمغان خواهد آورد. البته Snapdragon 670 محصول جدیدتری است که شرکت کوآلکان تولید کرده است در نتیجه نمی‌توان زیاد به امتیازهای Geekbench اعتماد کرد.

رم این گوشی همانند R17 معمولی، 8 گیگابایت ظرفیت دارد. Geekbench منتشر شده اطلاعاتی درباره ظرفیت داخلی این دستگاه افشا نکرده است اما احتمال دارد کمترین حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابات باشد. بر اساس TENAA این احتمال هم وجود دارد که این قابلیت‌ها با توجه به منطقه گوشی تغییر کند چرا که TENAA ادعا کرده است این گوشی دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود.

فروش گوشی‌های R17 از 27 مرداد آغاز می‌شود ولی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه گوشی R17 Pro مشخص نشده است.

اوپو R17 Pro را با چیپست Snapdragon 710 تولید خواهد کرد

انتهای پیام/

اطلاعات R17 Pro اوپو مشخص شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو R17 Pro را با چیپست Snapdragon 710 تولید خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..