تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برندهای خفن و محبوب ماشین در اینستاگرام (عکس)

برندهای خفن و محبوب ماشین در اینستاگرام (عکس)

شبکه مجازی اینستاگرام که طرفداران زیادی هم دارد با حجم عظیمی از برند های زیبا و معروف خودرو روبرو است همیشه دیدن تصاویر خودروها، جذاب‌تر از خواندن مطالبی خشک و بی‌روح در مورد آن‌ها بوده است. در این‌ بین شرکت‌های خودروساز نیز با فعال بودن در اینستاگرام، تعامل بین خود و هوادارانشان را همواره حفظ کرده‌اند.

20- میتسوبیشی

برند ژاپنی که با ۳.۴ میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود توانسته آخرین رتبه این فهرست را از آن خود کند. البته در حال حاضر، میتسوبیشی به‌جز مدل کامپکت میراژ خود، تنها مدل‌های کراس اوور و شاسی‌بلند تولید کرده و می‌بایست به حرف طرفداران خود نیز توجه کرده و تولید خودروهای محبوبی مانند لنسر و سدان‌های دیگر را در پیش بگیرد.

۱۹- مک لارن

برند بریتانیایی سوپر اسپورت ساز که هیچ مدلی از شاسی‌بلند و سدان در سبد محصولاتش نیست، با ۳.۴ میلیون دنبال کننده در رتبه نوزدهم ایستاده است. برندی که به خاطر خودروهای جذاب و پرسرعتش، طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا دارد.

۱۸- ام جی

شاید انتظار دیدن برندی که توسط گروه خودروسازی نانجینگ چین و در اواخر سال ۲۰۰۹ میلادی خریداری‌شده بود را نداشتید. شرکتی که تنها ۳ خودرو در سبد محصولاتش بوده و با استفاده از اصالت و تاریخ خود، توانسته ۳.۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشد.

۱۷- لکسوس

برند لوکس زیرمجموعه تویوتا ژاپن که خودروهای جذابی مانند RC F و LC 500 را تولید می‌کند، با ۳.۸ میلیون نفر دنبال کننده توانسته رتبه هفدهم را از آن خود کند.

۱۶- بنتلی

برند بریتانیایی لوکس سازی که با خودروهای خاص و البته گران خود، توانسته با ۴ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام، یک رتبه بالاتر از لکسوس را از آن خود کند.

۱۵- مزدا

این روزها مزدا در حال تبدیل‌شدن به یک‌نیمه لوکس سازی حتی بالاتر از تویوتا و هوندا است. برندی که ۴.۱ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

۱۴- سوزوکی

برند ژاپنی که اگرچه به‌اندازه رقیبان هم‌وطنش پرکار نیست اما با همان محصولات باکیفیت و خاص خود توانسته چیزی حدود ۶.۵ میلیون طرفدار اینستاگرامی داشته باشد.

۱۳- فولکس‌واگن

شرکتی که هنوز هم درگیر رسوایی محیط زیستی‌اش بوده و باوجود بزرگ بودن این برند و زیرمجموعه‌هایش اما داشتن یک خط تولید کم زرق‌وبرق، این شرکت را با ۷.۸ میلیون دنبال کننده در رتبه ۱۳ اینستاگرام قرار داده است.

۱۲- سوبارو

برند ژاپنی دیگری که با ۷.۹ میلیون نفر دنبال کننده و تولید خودروهایی باکیفیت و مقاوم، طرفداران خاص خود را در این شبکه مجازی دارد.

۱۱- مینی

برند انگلیسی که بیشتر از تنوع محصولاتش در اینستاگرام، دنبال کننده داشته و با حضور فعال خود در این شبکه اجتماعی، توانسته ۹ میلیون نفر فالور داشته باشد.

۱۰- جیپ

برند باشهامت آفرود- سازی که با مدل بسیار محبوب رانگلر خود که ۱.۵ میلیون هشتگ را به نام خود ثبت کرده، چیزی حدود ۱۰ میلیون نفر دنبال کننده اینستاگرامی داشته و خود را جزء ۱۰ برند اول قرار داده است.

۹- لامبورگینی

برند سوپر اسپورت ساز ایتالیایی که با تنها ۳ مدل اونتادور، هوراکان و اوروس، در خط تولید و البته هواداران پر شوق خودش، ۱۰.۴ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

۸- پورشه

شرکت نام‌آشنای آلمانی که با تولید ۹۱۱ معروف خود و تعداد کمی شاسی‌بلند در خط تولیدش، ۱۱.۴ میلیون نفر دنبال کننده داشته و حضور فعالی در این شبکه اجتماعی دارد.

۷- تویوتا

شرکت بزرگی که بعد از سال‌ها بسنده کردن به تولید خودروهای محافظه‌کارانه، در سال‌های اخیر دست به طراحی‌های مدرن و جالبی نیز زده است و ۱۲.۶ میلیون نفر دنبال کننده اینستاگرامی دارد.

۶- مرسدس بنز

لوکس ساز آلمانی که باوجود تنوع زیاد محصولاتش، جزء ۵ شرکت اول نیست و ۱۳ میلیون نفر دنبال کننده اینستاگرامی دارد.

5- فراری

چه کسی است که عاشق خودروهای فراری نباشد؟ سوپر اسپورت ساز ایتالیایی که با ۱۳.۱ میلیون دنبال کننده، در رتبه پنجم ایستاده است.

۴- آئودی

برندی که درست مانند فولکس‌واگن، اخیرا با مشکلات محیط زیستی دست‌وپنجه نرم می‌کند و در صفحه اینستاگرام خود نیز ۱۳.۲ میلیون نفر دنبال کننده دارد.

۳- فورد

خودروساز قدرتمند آمریکایی که با ۱۶ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، رتبه سوم را داشته و همچنین ۱.۳ میلیون هشتگ برای فورد موستانگ وجود دارد.

۲- هوندا

برند ژاپنی که با مدل معروف و محبوب خود یعنی سیویک، شهرت خاصی داشته و در صفحه اینستاگرام خود نیز توانسته با ۲۱.۸ میلیون دنبال کننده، رتبه دوم را به دست آورد.

۱- بی‌ام‌و

برند محبوبی از مونیخ آلمان که صفحه مجازی خود را بالاتر از هر برند دیگری نگاه داشته و با ۲۸ میلیون نفر دنبال کننده، رتبه اول اینستاگرام خودرویی‌ها را از آن خودکرده است. تعدادی که انتظار می‌رود با معرفی Z4 این شرکت، بالاتر نیز برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برندهای خفن و محبوب ماشین در اینستاگرام (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..