تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید فرمانده سپاه قدس گیلان از خدمات گروه های جهادی در مناطق محروم توتکابن رودبار

سردار محمد عبدالله پور، عصر امروز از خدمات گروه‌های دانشجویی جهادی شهید زمانی و شهدای هسته‌ای در روستاهای پلنگ دره، استخر گاه و دفراز توتکابن رودبار بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس، سردار محمد عبدالله پور، عصر دیروز از خدمات گروه‌های دانشجویی جهادی شهید زمانی و شهدای هسته‌ای در روستاهای پلنگ دره، استخر گاه و دفراز توتکابن رودبار بازدید کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این بازدید از نزدیک با خدمات جوانان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در این مناطق آشنا و در گفت‌وگو با تعدادی از مردم بومی از مشکلات آن‌ها مطلع شد و دستورات لازم جهت پشتیبانی برای رفع این مشکلات توسط بسیجیان جهادی را ارائه کرد.

گروه‌های جهادی شهید زمانی و شهدای هسته‌ای از بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان متشکل از برادران و خواهران با ظرفیت هفتاد نفر در روستاهای پلنگ دره، استخر گاه و دفراز از توابع بخش رحمت‌آباد بلوکات توتکابن رودبار از تاریخ ۱۹ شهریور لغایت ۲۸ شهریور مستقر شدند.

در این اردوهای جهادی کارگروه‌های عمرانی، بهداشت و سلامتی، تولید و اشتغال، فرهنگی و آموزشی فعال بوده و هرکدام پروژه‌هایی را تعریف کرده و دنبال می‌کنند.

در کارگروه عمرانی پروژه هدایت آب‌های سطحی در روستاهای پلنگ دره و استخر گاه، هدایت آب‌های کشاورزی و حل مشکل آب‌رسانی در روستای دفراز برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

در کارگروه فرهنگی و آموزشی برگزاری کلاس‌های آموزشی ازجمله نمد دوزی، کار با چرم و غیره برای ۱۱۰ نفر از دانش آموزان این سه روستا در حال برگزاری است.

در کارگروه بهداشت و درمان خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی برای مردم این مناطق برگزار و در کارگروه تولید و اشتغال نیز از ظرفیت اساتید دانشگاه برای کمک به توسعه اشتغال و ترویج اقتصاد مشاغل خانگی و ایجاد انگیزه برای روستاییان متناسب با ظرفیت‌های هر روستا اجرا شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید فرمانده سپاه قدس گیلان از خدمات گروه های جهادی در مناطق محروم توتکابن رودبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..