تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادری که 30 سال است به اتو دست نزده است

آیا کسی داستان این مادر شهید را درک می کند ، لحظاتی که در این سالها گذرانده است، ثانیه به ثانیه به فرزندش فکر می کرده که چطور زیر شکنجه های منافقین...

به گزارش بولتن نیوز ، داستان جنایات منافقین خلق ایران  هرگز کهنه نمی شود این گروه تروریستی در واقع همان داعش  است آنهم 39 سال پیش ، عاملی که باعث آنهمه جنایت در سالهای اخیر بدست تروریستهای تکفیری در کشورهای همسایه   می شد ، روزگاری ما در ایران به تلخی تجربه کردیم و از دل آنهمه جنایت ملتی مقاوم و شجاع و مبارز سربرآورد .

و این تصویر یک ورق از 17 هزار ورق از جنایات منافقین است که روزگاری کشور ما را به وجود خود آلوده کرده بودند و امروز منفورترین انسانها در ذهن و اندیشه ملت ایران هستند. 

 مادری که 30 سال است به اتو دست نزده است

آیا کسی داستان این مادر شهید را درک می کند ، لحظاتی که در این سالها گذرانده است، ثانیه به ثانیه به فرزندش فکر می کرده که چطور زیر شکنجه های منافقین با اتو، از درد فریاد می کشیده و اینگونه است که این مادر سالهای طولانی است که دیگر دست به آن  نزده و  از اتو بیزار شده است نمی دانم می شود درک کرد ؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادری که 30 سال است به اتو دست نزده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..