تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای درگیری ساعی بامدیران سعودی درVIPورزشگاه

پرافتخارترین ورزشکار ایرانی تاریخ المپیک درباره درگیری هایی که در جایگاه VIP ورزشگاه بازی ایران و عربستان پیش آمد، توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان بازی تیم های امید ایران و عربستان یک درگیری میان مسئولان دو کشور در جایگاه وی آی پی رخ داد و باعث خروج عربستانی ها از جایگاه شد. هادی ساعی که یکی از افراد حاضر در این جایگاه بود، در خصوص اتفاق رخ داده، گفت:  ما به همراه تنی چند از مدیران ورزشی به وی ای پی ورزشگاه آمدیم تا بازی تیم ملی را تماشا کنیم و در VIP هر کسی که آی دی کارت مخصوص داشته باشد می تواند در این مکان بنشیند. اما آنها دوست داشتند که در همین ردیف ما مستقر شوند و خواهان کم شدن نفرات ما بودند.

او افزود: ما با عربستانی ها صحبتی نکردیم بلکه با مسئول اندونزیایی صحبت کردیم .  در ادامه ما کارت مان را به مسئول برگزار کننده نشان دادیم و آنها خیلی محترمانه تاکید کردند که در همین وی ای پی بنشینیم. ساعی در ادامه گفت: بعد از  تصمیم مسئول برگزار کننده مسابقه آنها مجبور شدند به جایی دیگری بروند و در پایان هم سر راه نشستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای درگیری ساعی بامدیران سعودی درVIPورزشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..