تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعیمی‌پور: افشاگری درباره لانه جاسوسی اشتباه بود

خبرگزاری ایرنا: یکی از دانشجویان پیرو خط امام(ره) که در سال 58 سفارت امریکا در ایران را تسخیر کردند، معتقد است که افشای اسناد سفارت کار اشتباهی بوده است.

محمد نعیمی‌پور با اشاره به اینکه دانشجویان می‌خواستند به نشانه اعتراض دو روز سفارت امریکا را اشغال کنند گفت: اما پس از تسخیر سفارت، امام (ره) سرنخ این اتفاق را به دست گرفت. یقین دارم دانشجویان امکان نداشت چنین بسیجی بین مردم ایجاد کنند و قدرت دیگری این بسیج را ایجاد کرد.

امام از این اتفاق به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و ما تنها نگهدارنده گروگان‌های سفارت بودیم، ادامه گروگانگیری به صلاحدید حکومت انجام شد. وی افزود: با این حال من این تصمیم را اشتباه نمی دانم و پشیمان هم نیستم.

پس از تسخیر سفارت توسط دانشجویان، بارها و بارها موقعیت‌هایی پیش آمد که می‌توانست رابطه ایران- امریکا دوباره برقرار شود، رویدادهایی مانند ایران گیت، آوردن اسلحه برای ایران که حتی مرحوم آیت‌الله ‌هاشمی موافق آن بود، از سوی عده‌ای که امروز حقوق بشری شده‌اند، با تندروی رد شد.

نعیمی‌پور ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین انتقادهایی که دانشجویان پیرو خط امام به خود داشتند و دارند، این است که افشاگری کار اشتباهی بود. ما باید اسناد و مدارک را به مقامات ارائه می‌کردیم.

او درباره پیشنهاد ترامپ برای گفت‌وگو با ایران هم معتقد است وقتی احتمال انتخاب دموکرات‌ها به نفع ایران بالاست چرا باید اجازه دهیم ترامپ به این موفقیت دست یابد؟

نماینده مجلس ششم گفت: هرچند دیگر تابوی مذاکره با امریکا مطرح نیست اما موضع دولت و رئیس جمهوری درباره مذاکره با امریکا و تأکید ایشان بر عدم استنکاف از مذاکره؛ خوب و قابل قبول است اما درباره مذاکره با امریکا نه ذوق زده باشیم و نه بی اعتنا.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعیمی‌پور: افشاگری درباره لانه جاسوسی اشتباه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..