تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانى‌ها سالیانه چقدر روغن خوراکى مصرف مى کنند؟/ کاهش اسیدچرب اشباع به زیر ۳۰ درصد در روغن‌های سرخ کردنی

مديركل اداره نظارت بر غذا و فرآورده هاى آشاميدنى سازمان غذا و دارو با اشاره به ميزان اسيدچرب اشباع روغن هاى مصرفى خانوار ايرانى گفت: اسيدچرب اشباع با توجه به نوع محصول متفاوت است اما بر اساس استانداردهايى كه تدوين شده است و كنترل هايى كه انجام مى شود و پروانه هايى كه در اداره كل غذا در سازمان غذا و دارو صادر مى كنيم، اسيد چرب اشباع در حداقل ممكن بر اساس نوع روغن قرار دارد.

کاهش اسیدچرب ترانس در روغن های خوراکی به زیر ٢٠ درصد

مفيد در ادامه ميزان اسيدچرب اشباع در برخى روغن ها را بيان كرد و افزود: ميزان اسيدهاى چرب اشباع در روغن هاى مصرفى در سفره ايرانى ها به زير ٢٠ درصد رسيده و اكنون ميزان اسيدچرب اشباع در روغن هاى سرخ كردنى به زير ٣٠ درصد كاهش پيدا كرده كه اين ميزان مطابق استانداردهاى جهانى و با نظارت سازمان غذا و دارو و همكارى صنعت كاهش داشته است.
ایرانى‌ها سالیانه چقدر روغن خوراکى مصرف مى کنند؟/ کاهش اسیدچرب اشباع به زیر ۳۰ درصد در روغن‌های سرخ کردنی
وى با بيان اينكه اسيدچرب ترانس بالا سلامت مصرف كنندگان را به خطر مى اندازد، گفت: در همين راستا اسيدچرب ترانس را در روغن هاى مصرفى خانوار ايرانى ها به ٢ درصد كاهش داديم البته اسيدچرب اشباع باتوجه به سبك زندگى افراد ممكن است متفاوت باشد و اسيدچرب ترانس را تا حداقل هاى دنيا كاهش داده ايم.

مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو ادامه داد: اسيدچرب اشباع بيشتر در مورد روغن هاى جامد مطرح بوده و كمتر در روغن هاى مايع اين مسئله عنوان مى شود.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانى‌ها سالیانه چقدر روغن خوراکى مصرف مى کنند؟/ کاهش اسیدچرب اشباع به زیر ۳۰ درصد در روغن‌های سرخ کردنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..