تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود CineTrak: Your Movie and TV Show Diary Premium 0.7.6 – برنامه نمایش اطلاعات فیلم مخصوص اندروید !

دانلود امروز 6+

تاریخ انتشار چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

0

نسخه 0.7.6

دوست داشتن 1

CineTrak: Your Movie and TV Show Diary v0.7.6 [Premium] – اپلیکیشن نمایش اطلاعات فیلم مخصوص اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار برای اولین بار در سایت های ایرانی

CineTrak: Your Movie and TV Show Diary Premium عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده و پر امکانات برای مشاهده اطلاعات فیلم ها می باشد که توسط CineTrak توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با برخورداری از چندین قابلیت متنوع و کاربردی کمک می کند تا بدون هیچ گونه پیچیدگی به اطلاعات هزاران فیلم دسترسی داشته باشید و آن ها را دنبال کنید. فیلم های مورد علاقتان را به لیست پخش دلخواهتان اضافه کنید تا هیچ گاه لذت پخش یک فیلم سینمایی را از دست ندهید. یکی از مهم ترین امکانات موجود در این استارت اپ دریافت مجموعه ای از اطلاعات گسترده از منابع دقیق جهانی می باشد ؛ به گونه ای که قادر هستید تمامی نظرات و بازخورد های مربوط به هر فیلم را مشاهده کرده و یا اینکه به آخرین پیش نمایش های منتشر شده یک دسترسی کامل داشته باشید. ایجاد لیست های پخش سفارشی تنها به فیلم های سینمایی محدود نمی شود بلکه قادرید سریال های چند قسمتی را نیز به این لیست بیفزایید. در هنگام جست و جو برای یافتن فیلم مورد نظرتان از فیلتر های جست و جوی هوشمند استفاده کنید تا در زمان کوتاه تری به نتیجه دلخواهتان برسید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه CineTrak: Your Movie and TV Show Diary اندروید :

دسترسی به لیستی گسترده از هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی متنوع اضافه کردن فیلم ها و برنامه های تلویزیونی موجود به لیست پخش شخصی رابط کاربری زیبا و طراحی شده با جدید ترین متد ها مشاهده رتبه بندی و امتیاز دریافت شده هر فیلم از منابع مختلف جهانی توانایی استفاده از لیست پخش سفارشی برای سریال ها پیدا کردن فیلم و سریال ها بر اساس ژانر های مورد علاقه خود بررسی تمامی انتقادات دریافت شده هر کدام از فیلم ها امکان دسترسی به اطلاعات به صورت آفلاین! به اشتراک گذاری اطلاعات دلخواه خود با دوستانتان

اپلیکیشن CineTrak: Your Movie and TV Show Diary با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با هزاران دانلود و پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از وبسایت معتبر فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند .

تغییرات نسخه v0.7.6 :

* رفع مشکلات و بهبود توانایی های برنامه

CineTrak: Your Movie and TV Show Diary




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود CineTrak: Your Movie and TV Show Diary Premium 0.7.6 – برنامه نمایش اطلاعات فیلم مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..