تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر حجامت در باروری مردان، آنچه باید بدانید

باروری مردان نقش مهمی در زندگی آن ها ایفا می کند. باروری در مردان علاوه بر اینکه موجب تداوم نسل آن ها می شود تاثیر بسیار مثبتی بر زندگی زناشویی آن ها دارد. باروری همچنین حس اعتماد به نفس را در مردان بیشتر می کند. ناباروری مردان یکی از مشکلات جدی در زندگی آنان به حساب آمده و می تواند سایر مسائل زندگی را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. ناباروری در مردان می تواند آن ها را از نعمت داشتن فرزند محروم کند. اما آیا ناباروری مردان راه علاجی دارد؟ به عبارت بهتر چه کار می توان انجام داد تا باروری مردان تقویت شود؟ آیا راه ساده و کم هزینه و سالمی جهت تقویت باروری در مردان وجود دارد؟

در ابتدای مطلب جاری در مورد باروری و ناباروری مردان نکاتی ذکر شد. مساله مهمی که ذکر آن می تواند امیدوار کننده باشد این است که گاهی اوقات حالت ناباروری در مردان ، موقت می باشد و می توان با اتخاذ تدابیر مناسبی ، حالت باروری مردان را تقویت کرد. کمبود اسپرم ، نداشتن سرعت کافی اسپرم ها و در حالت کلی ، ضعف اسپرم می تواند منجر به حالت ناباروری موقت در مردان شود. از این رو تقویت اسپرم در مردان می تواند شانس باروری آن ها را افزایش دهد.

به منظور افزایش میل جنسی در مردان و تقویت و درمان کمبود اسپرم ، راه های مختلف و درمان های متفاوتی وجود دارد. ممکن است حتی برخی از درمان ها بسیار پر هزینه هم باشند و انجام این درمان ها از توانایی برخی از مردان خارج باشد. اما ارائه راه کار های ساده برای افزایش قدرت باروری مردان می تواند همه مردان دارای ضعف جنسی و ضعف اسپرم را برای داشتن فرزند امیدوار کند.

در این مطلب به یکی از درمان های سنتی و بسیار مفید برای غلبه بر ناباروری و افزایش قدرت باروری در مردان اشاره می کنیم. شاید شما نیز تا به حال حدث زده باشید که منظور از این درمان چیست. بله ، درمان مورد نظر ، حجامت است. در این مطلب می خواهیم به اثرات حجامت در باروری مردان اشاره کنیم و ببینیم که با چه روش ساده ای می توانیم قدرت باروری مردان را افزایش دهیم. 

نقش حجامت در باروری مردان

حجامت یک روش درمانی فوق العاده است که برای درمان تمام بیماری های بدن مفید می باشد. حجامت یک روش خون گیری مخصوص است که در آن ، خون فاسد که حاوی مواد فاسد و سمومات مختلف است از بدن انسان خارج شده و در نتیجه ، بدن انسان سالم می شود. فواید حجامت زیاد است و ما در این مطلب به فایده حجامت در افزایش شانس باروری مردان و درمان ناباروری آن ها اشاره می کنیم. اما ببینیم حجامت چگونه این نقش را ایفا می کند.

همانطور که می دانیم بخشی از اندام های بدن در خلقت انسان به مساله جنسی و بقاء نسل اختصاص دارند. کارکرد صحیح اندام های جنسی مردان ضامن باروری و تداوم نسل آنان است. هر عاملی که سبب کاهش کارکرد صحیح اندام های جنسی مردانه بشود می تواند منجر به کاهش باروری شده و هر عاملی هم که منجر به افزایش کارکرد صحیح این اندام ها بشود ، شانس باروری را در مردان افزایش می دهد.

یکی از عوامل بسیار مهم در کارکرد صحیح اندام های جنسی مردانه ، تغذیه مناسب و صحیح آن ها می باشد. تغذیه صحیح اندام های جنسی سبب می شود که آن اندام ها بتوانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند. تغذیه صحیح اندام های جنسی مردان شامل دو بخش است. بخش اول ، مواد غذایی لازم برای عملکرد بهتر این اندام ها است که آن را از راه خوردن ، تامین می کنیم و بخش دوم ، رسیدن این مواد غذایی به اندام های مورد نظر می باشد. اگر ما تغذیه مناسبی داشته باشیم اما این مواد مغذی به طور مناسب به اندام های جنسی نرسند ، طبیعی است که در کار این اندام ها خلل ایجاد خواهد شد.

عامل مهمی که در بدن انسان سبب انتقال مواد غذایی به اندام های بدن می باشد ، خون است. خون ، مواد غذایی لازم را به اندام های بدن رسانده و مواد فاسد را از آن ها دفع می کند. حال هر اختلالی که در خون باشد و سبب اخلال در انتقال مواد غذایی لازم برای اندام های جنسی بشود ، می تواند موجب کاهش میل جنسی و کاهش شانس باروری در مردان گردد. وجود هر نوع مواد فاسد و زائد در خون یا چربی زیاد در خون و مسائلی نظیر آن ها همگی می توانند در کار انتقال مواد غذایی لازم به اندام های جنسی ، خلل ایجاد کنند. پر واضح است که دفع این مواد فاسد و زائد از خون می تواند سبب جریان یافتن بهتر خون به اندام های جنسی شده و قدرت باروری را افزایش دهد.

یک عامل مهم جهت پاک سازی خون از مواد فاسد و زائد و تصفیه آن ، انجام حجامت می باشد. حجامت یک عامل بسیار مهم و خوب در تصفیه و پاک سازی خون از مواد فاسد و مضر است. با انجام حجامت منظم در مردان می توان شانس باروری آنان را به دلایلی که گفته شد افزایش داد.

متاسفانه یک باور غلط در بین برخی افراد جامعه وجود دارد و آن این است که خون دادن را معادل حجامت می دانند و حتی ممکن است بعضی ها ادعا بکنند که خون دادن ، روش جدید از حجامت است یعنی به عقیده این افراد در واقع ، حجامت ، روش قدیمی و سنتی خون دادن می باشد! اما باید گفت که این تفکر ، کلا غلط است و حجامت ، معادل خون دادن نیست. در روش خون گیری معمول که انجام می شود ، خون سالم از بدن اخذ می شود اما در حجامت ، خون فاسد از بدن گرفته می شود و این فرق مهم بین خونگیری معمولی با حجامت می باشد. اهمیت حجامت در روایات فراوانی که از ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) بیان شده ، یادآوری گردیده است که در این زمینه مطالعه مطلب احادیث درباره حجامت توصیه می گردد.

مساله مهم دیگری که وجود دارد این است که در کنار مساله حجامت بایستی به تغذیه صحیح و طبیعی و نیز به پوشش مناسب (عدم پوشیدن شلوارهای تنگ) نیز توجه داشت تا انشاء الله قدرت باروری در مردان ، افزایش چشمگیری داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر حجامت در باروری مردان، آنچه باید بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..