تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوانح رانندگی در کشور جان 1488 نفر را گرفت

فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به آغاز طرح تابستانی پلیس از 24 خرداد ماه جاری گفت: تا به امروز یک ‌هزار و 488 نفر بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند و 37 هزار نفر نیز مصدوم شدند.

آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدحسین حمیدی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل آذربایجان شرقی افزود: 60 درصد حوادث رانندگی در30 کیلومتری شهرها رخ می دهد.

وی ادامه داد: آمار کشته‌های تصادفات جاده‌ای کشور در 2 سال گذشته، 35 هزار نفر است.

سردار حمیدی اظهار داشت: در حدود یک ‌هزار و 880 دستگاه دوربین در جاده‌های کشور نصب‌شده که این تعداد 2 برابر خواهد شد.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه میزان بازدارندگی در اعمال قانون راهنمایی و رانندگی پایین است، گفت: اقدامات زیادی از جمله اصلاح قانون پس از 40 سال و بالا رفتن میزان بازدارندگی و هزینه تخلف برای متخلفان چه سازمان‌ها و چه رانندگان، انجام شده اما به این موضوع قانع نیستیم و معتقدیم هنوز بازدارنده نیست.

وی ادامه داد: همزمان با بحث بازدارندگی، باید بحث ارتقاء در حوزه‌های مختلف را در دستور کار قرار دهیم و ضروری است سطح راه‌ها و کیفیت راه‌ها ارتقاء یابد.

سردار حمیدی اضافه کرد: متاسفانه قیمت خودروی ایمن به حدی بالا رفته که قشر متوسط جامعه نمی تواند خودروی ایمن خریداری کند و مجبور است به خودروهای وارداتی و تولیدی ناایمن قناعت کند.

وی با اشاره به هزینه های بالای سفر ریلی و هوایی و افزایش 10 درصدی تردد در جاده های کشور با خودروهای شخصی گفت: مگر می‌شود بدون ایمن‌سازی جاده و خودرو در کنار افزایش میل به سفر با توجه به سیاستگذاری‌ها، توقع داشته باشیم مردم با توصیه، تذکر و راهنمایی رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه کشور افزود: در آذربایجان‌شرقی میزان تردد خودرو در جاده های استان 21 درصد رشد داشته است.

منبع: انتخاب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوانح رانندگی در کشور جان 1488 نفر را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..