تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ دسترسی‌های امنیتی رئیس پیشین سیا را لغو کرد

رئیس جمهوری آمریکا دسترسی های امنیتی رئیس پیشین سازمان جاسوسی سیا را به دلیل انتقاد به عملکرد ترامپ، لغو کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

سارا هاکابی سندرز روز چهارشنبه این مطلب را در ابتدای نشست خبری خود مطرح کرد و افزود: دونالد ترامپ به دلیل رفتار و اقدامات نامناسب جان برنان، مصونیت های امنیتی او را لغو کرد.

وی ادامه داد: برنان از مجوزهای خود به عنوان یک مقام ارشد پیشین با طرح اتهامات جعلی علیه دولت سوء استفاده کرد. 

رئیس پیشین سیا همواره منتقد جدی سیاست های ترامپ به خصوص در ارتباط با روسیه بوده است. وی اخیرا ترامپ را یک فروشنده بزرگ نفتی نامید و ابراز نگرانی کرد که اشتباهات و رفتارهای بدخواهانه و مخرب وی ممکن است به فرار جوانان از کشور منجر شود. 

گفته می شود ترامپ در حال بازنگری برای دسترسی های جیمز کلپر مشاور امنیت ملی اوباما، سوزان رایس نماینده پشین آمریکا در سازمان ملل و مشاور امنیت ملی اوباما، پیتر استروس و تقریبا همه دمکرات های پیشین است.

منبع: انتخاب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ دسترسی‌های امنیتی رئیس پیشین سیا را لغو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..