تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع مرغ گرم در بازار گرگان از امروز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مختار مهاجر رییس جهاد کشاورزی گلستان گفت: عرضه مرغ گرم از امروز با قیمت ۹ و ۶۰۰ تومان و با هدف تعادل قیمت آن در گرگان آغاز و روزانه ۵ تا ۷ تن گوشت در مراکز خرید توزیع میشود.

وی افزود: این طرح در شهرستان‌ها نیز از فردا آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مهاجر ادامه داد: روزانه ۴۵۰ تن گوشت مرغ در گلستان تولید می‌شود که حدود ۱۰۰ تن در داخل استان مصرف و بقیه به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

رییس جهاد کشاورزی گلستان در ادامه گفت: برای عید قربان نیز ۱۱۱ هزار راس دام سبک، ۱۵ هزار راس دام سنگین و ۵۰۰ نفر شتر در استان آماده عرضه به بازار است.

انتهای پیام/فا

مرغ گرم  از امروز با قیمت دولتی در گرگان عرضه میشود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع مرغ گرم در بازار گرگان از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..