تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری مسئولین گلستان برای حضور در‌ فوتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ بهمن طیبی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان در نشست خبری گفت : با پیگیری استاندار گلستان از طریق فدراسیون فوتبال برای خرید یک تیم بعنوان نماینده استان در لیگ دسته دوم کشور مجوز فدراسیون صادر شد.

وی ادامه داد: ما با شرکت رشد دانه به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان برای حضور و خرید یک تیم لیگ دسته دومی در فوتبال کشور در دوهفته گذشته به توافق رسیدیم .

طیبی گفت : در فوتبال با چالش جدیرو به رو هستیم‌ و اسپانسر با یک تیم لیگ دسته دومی در حال مذاکره است و هنوز به توافق نرسید.

مدیرکل ورزش وجوانان با اشاره به زمینه سازی و استعدادیابی ورزش گفت : ساماندهی و استعداد یابی برعهده هیئت های ورزشی است و اداره کل نقش نظارتی و حمایتی را ایفا می کند.

طیبی اضافه کرد: اداره کل کارهای کلی تر ماننده برگزاری المپیاد ورزشی را انجام می دهد.

وی گفت : هیئت والیبال یکی از بهترین هیئت ورزشی استان است و در تمام رده ها فعالیت دارد و کمیته های فعال را تشکیل داد

وی با اشاره به کمک مالی اداره کل به هیئت های ورزشی گفت : هیئت هایی که فعال تر و برنامه محور تر باشند مورد حمایت بیشتر اداره کل ورزش وجوانان قرار می گیرند .

نشست خبری امروز مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بصورت صمیمی با تجلیل از خبرنگاران فعال ورزشی در اداره کل ورزش وجوانان استان برگزارشد .

انتهای پیام/ع/فا

مذاکرات برای یافتن اسپانسر برای خریداری یک تیم لیگ دسته دومی در گلستان ادامه دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری مسئولین گلستان برای حضور در‌ فوتبال لیگ دسته دو کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..