تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ دستکش در استقلال، جذاب‌ترین رقابت لیگ

ایران ورزشی: رقابت میان مهدی رحمتی و حسین حسینی شانه به شانه و نزدیک پیش می‌رود. مسابقه ای میلیمتری که همچون فصل پیش مشخص نیست برنده اش کیست.

حسین حسینی فصل هفدهم به واسطه کلین شیت‌های پی درپی رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد اما مهدی رحمتی همچون رقیبی سرسخت تا روز آخر پا به پای او آمد و لحظه ای پا پس نکشید. شماره یک استقلال(مهدی رحمتی) اما انگار نمی‌خواهد رویه فصل پیش را کنار بگذارد واین فصل هم بر همان مدار تاکید دارد.

او فصل هجدهم را هم با همان عزم اراده آغاز کرده و می‌کوشد، همچنان شماره یک استقلال باشد وجدی ومصمم رقیب جوانش را کنار بزند. چهره پر کار مهدی رحمتی در تمرین های روزهای اخیر نوید رقابتی سخت تر میان دروازه بان های استقلال در فصل هجدهم را می‌دهد وبعید است که حسین حسینی در فصل جاری نیز به مانند فصل قبل به نقطه اطمینان بخشی به لحاظ ایستادن بی دغدغه در چارچوب دروازه تیمش برسد.

بی شک اگر اتفاقی برای مهدی رحمتی رخ ندهد او تا پایان فصل شانسش برای بازی در چارچوب دروازه را حفظ خواهد کرد و لحظه ای از تفکرات وینفرد شفر خارج نخواهد شد وحسینی هم راهی جز عادت به این فضای سرشار از رقابت ندارد.

جنگ دستکش در استقلال، جذاب ترین رقابت لیگ

پیامی که اخیرا مهدی رحمتی داد و صراحتا اعلام کرد نمی‌خواهد تا 40سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند فقط یک پیام خشک وخالی نبود. مهدی رحمتی با جدیتی مثال زدنی در تمرین های تیمش حاضر می شود و می‌خواهد اولین دروازه بان تاریخ باشگاه استقلال باشد که تا 40 سالگی بازی در ترکیب این تیم را تجربه کرده است.

این بدان معناست که حسینی تا 4 سال دیگر نیز باید رقابت با سنگربان کهنه کار فوتبال ایران را ادامه دهد تا شاید بعد از فروکش کردن عطش شماره یک بعد از 40 سالگی با خیالی آسوده در قفس توری تیمش قراربگیرد. البته این فضا حسینی را بیش از همیشه به دروازه بانی با تجربه بدل خواهد کرد واز او دروازه بانی قابل اتکاء تر خواهد ساخت.

جنگ دستکش در استقلال، جذاب ترین رقابت لیگ

حسینی باید از این فضا بهره ببرد و ماندن رحمتی در کورس رقابت را به فال نیک بگیرد. او قطعا در این عرصه پر تلاطم دروازه بان بزرگ تری خواهد شد و این رقابت جذابیت های استقلال را نیز بیشتر خواهد کرد. جاذبه ای که در دراین هفته های کم گل فوتبال ایران شاید از لیگ هم تماشایی ترباشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ دستکش در استقلال، جذاب‌ترین رقابت لیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..