تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام بیست و ششمین آزمون ادواری در کردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید محمودی سرپرست امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان  گفت: بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کاردانش برای کسب دیپلم هنر، به صورت سراسری و هم زمان در مراکز  استان ها و حوزه های شهرستانی برگزار می شود.
 وی ادامه داد: این آزمون در ٣٤ رشته مهارتی کار و دانش و در دو بخش نظری و عملی در بین کسانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند، برگزار می شود.
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، از آغاز ثبت نام در این آزمون از 20 مرداد جاری خبر داد و افزود: متقاضیان به شرکت در این آزمون تا 4 شهریور امسال می توانند جهت ثبت نام و دریافت دفترچه راهنما به سایت www.azmoonehonar.ir مراجعه کنند.
وی بیان کرد: به متقاضیان پس از قبولی در آزمون های کتبی و عملی گواهی نامه مهارت اعطاء می شود که پس از گذراندن دروس عمومی در آموزش و پرورش می توانند مدرک دیپلم خود را از آموزش و پرورش کسب نماید.
 
قلعه شاخانی، همچنین گفت: بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی رشته های هنری از ساعت 9 صبح روز جمعه 23 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این آزمون می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه و واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان واقع در مجتمع فجر سنندج مراجعه و یا با شماره تلفن 087-33242046 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/م

ثبت نام بیست و ششمین آزمون ادواری در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام بیست و ششمین آزمون ادواری در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..