تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۷۲ درصدی ساخت پایگاه‌های امداد جاده‌ای در کردستان

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد:

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسن خدابنده‌لو، امروزچهارشنبه (۲۴ مرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: هر سازمانی سه وضعیت موجود، ممکن و مطلوب را دارد که علیرغم تمامی تنگنا‌ها و مشکلات، در پنج سال گذشته توانستیم وضعیت هلال احمر استان را به وضعیت مطلوبی برسانیم.
مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان کردستان با بیان اینکه در زمینه ایجاد زیرساخت‌های هلال احمر در کردستان پیش گام بوده‌ایم، بیان کرد: از نظر ایجاد انبار‌های امدادی ۱۲۰ درصد در پنج سال اخیر رشد داشته‌ایم.
وی ادامه داد: طی پنج سال اخیر در بحث پایگاه امداد هوایی ۱۰۰ درصد و در ساخت پایگاه‌های امداد جاده‌ای هم ۷۲ درصد رشد داشته‌ایم.
خدابنده لو با اشاره به اینکه طی پنج سال اخیر ۱۰ هزار و ۶۵۰ مترمربع به مساحت پایگاه‌ها، انبار‌ها و امدادهوایی استان افزوده شده است، خاطرنشان کرد: ۲۲ میلیارد تومان بودجه صرف اقدامات عمرانی و زیربنایی هلال احمر استان شده است.
محمد باقر محمدی، مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان کردستان هم در این مراسم بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان در جهت ارتقای این نهاد تاکید کرد.
لازم به ذکر است؛ «محمد باقر محمدی» مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان کردستان پیش از این معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان بوده است و مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام و نماینده جمعیت هلال احمر ایران در افغانستان را هم در سابقه کاری خود دارد.
حسن خدابنده لو، مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان کردستان هم از پنج سال پیش در این سمت مشغول به فعالیت بود که طی سال‌های ۸۵ تا ۹۲ هم معاون جوانان این نهاد در استان بوده است.
انتهای پیام/م

برگزاری مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۷۲ درصدی ساخت پایگاه‌های امداد جاده‌ای در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..