تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف انبارهای متعدد احتکار کالا در ارومیه

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1397/05/24 شناسه خبر: 1398517

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خبر داد؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: طی روزهای گذشته انبارهای متعددی از انواع کالاهای احتکار شده توسط بسیج کشف و ضبط شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ «کریم علی نژاد» در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ده ها تن انواع کالاهای احتکار شده در انبارهای متعدد در ارومیه توسط بسیج کشف شد.

وی افزود: برخی از اقلام کشف عبارتند از ۲ تن عدس، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تن برنج، ۲ تن عدس، ۲ تن لوبیا چیتی، ۱۵ تن روغن و داروهایی که در اماکن غیرمجاز با برچسب های تقلبی تولید می شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به برگزاری مراسم های جشن ویژه ایام عید غدیر ابراز کرد: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح شهر ویژه ایام عید غدیر خم برگزار می شود که همایش شاخص تجلیل از ۳۰۰ نفر از سادات در مسجد اعظم ارومیه برگزار می شود.

علی نژاد با اشاره به برخی از اقدامات ناحیه سپاه ارومیه طی سال ۹۶ تا ۴ ماهه اول سال جاری بیان کرد: افتتاح ۱۸ واحد خانه عالم، احداث دو مورد مسجد بین راهی، افتتاح یک طرح آبرسانی روستایی برای روستای باری ارومیه که بیش از ۲۰ سال مشکل آب شرب داشته، تامین ۵۸ مورد جهازیه برای نوعروسان نیازمند بسیجی، توزیع بسته معیشتی برای نیازمندان به تعداد یک هزار و ۱۳۵، توزیع ۴۳۵ بسته فرهنگی برای دانش آموزان از جمله این طرح هاست.

وی در ادامه افزود: توزیع ۳۶۰ بسته البسه و کفش با اعتبار ۳۴۲ میلیون تومان، احداث ۱۰۶ واحد خانه محرومان با اعتبار بیش از ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، واگذاری تسهیلات برای راه اندازی کارگاه های تولیدی برای ۱۴۳ نفر با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان در بخش های دام سبک و سنگین ۴۴ واحد، پرورش قارچ، پرورش ماکیان ۷ واحد، پرورش مرغ بومی ۳ واحد، پرورش زنبور عسل ۴ واحد، گلخانه ۲ واحد و کاشت گیاهان دارویی به تعداد ۴ واحد انجام شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف انبارهای متعدد احتکار کالا در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..