تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انبار دپوی کیف و کفش در میاندوآب کشف شد

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1397/05/24 شناسه خبر: 1398516

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف انبار دپوی البسه شامل کیف و کفش خارجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در یک عملیات مقتدرانه موفق شدند تا انبار دپوی  کیف و کفش خارجی را در این شهرستان شناسایی و کشف کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: از این انبار تعداد  یک هزار و ۸۲۳ ثوب انواع البسه شامل کیف و کفش خارجی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: این اقلام از شهرهای مرزی بارگیری و دپو و قصد توزیع در میاندوآب و در شهرهای اطراف  را داشتند که با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب شناسایی و کشف شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: قاچاق کالا یکی از مهم ترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

وی از مردم خواست تا هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انبار دپوی کیف و کفش در میاندوآب کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..