تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب طرح ترویج نذر دیه در استان اردبیل

ساعت: 15:34 منتشر شده در مورخ: 1397/05/24 شناسه خبر: 1398494

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در ایام محرم و صفر طرح ترویج نذر دیه در جلسه ستاد دیه استان اردبیل به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کریم الله محبوبی  در گفتگو با سبلان‌ما، با بیان اینکه ستاد دیه با یاری خیرین و یاوران ستاد دیه موفق به آزاد سازی بیش از 82 نفر در سال گذشته شده است، اظهار داشت: این ستاد با تامین اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان اقدام به آزاد سازی متهمین مالی و جرایم غیر عمد استان اردبیل کرده است.

وی همچنین از برگزاری پنجمین جشن ستاد دیه با حضور مسئولین ادارات و خیرین سراسر کشور خبر داد و افزود:ستاد دیه استان اردبیل در راستای آزاد سازی زندانیان در نظر دارد همزمان با ایام محرم و صفر 72 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را با یاری مردم و خیرین آزاد کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل تصریح کرد: براساس این طرح مردم و خیرین محلات شش گانه استان اردبیل ضمن آگاه سازی و فرهنگ سازی این نذر در بین اقشار مختلف مردم با تشکیل ستادهای (یک مسجد آزاد سازی یک زندانی) به یاری ستاد دیه استان خواهند یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب طرح ترویج نذر دیه در استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..