تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتی تصادفات استان اردبیل به ۷۵ نفر رسیده است

ساعت: 15:34 منتشر شده در مورخ: 1397/05/24 شناسه خبر: 1398488

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: براساس آمارهای موجود تعداد فوتی‌ها در تصادفات شهری و جاده‌ای در سطح استان اردبیل در چهار ماهه نخست امسال ۷۵ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۳۹ درصدی در این آمار بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، حامد پورعزیزظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس آمارهای موجود تعداد فوتی‌ها در تصادفات شهری و جاده‌ای در سطح استان اردبیل در چهار ماهه نخست امسال 75 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 39 درصدی در این آمار بودیم.

وی تصریح کرد: از 75 نفر فوتی در جاده‌های استان 68 نفر مربوط به تصادفات جاده‌ای برون‌شهری و نیز جاده‌های روستایی و هفت مورد نیز مربوط به تصادفات درون‌شهری بوده که آمار فوتی‌های تصادفات درون‌شهری در مقایسه با چهار ماهه نخست سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل افزود:‌ با وجود کاهش فوتی‌ها در تصادفات درون‌شهری اما در چهار ماهه نخست امسال شاهد افزایش بیش از 54 درصدی تعداد فوتی‌ها در تصادفات جاده‌ای و برون‌شهری هستیم به طوری که وجود 68 فوتی در تصادفات جاده‌ای امری نگران‌کننده به شمار می‌رود.

پورعزیز با تاکید بر ارتقای فرهنگ صحیح رانندگی در سطح استان تصریح کرد: باید اقدامات و تلاش‌های در راستای فرهنگسازی در زمینه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح استان توسعه و گسترش یابد تا بتوانیم شاهد کاهش تصادفات و حوادث جاده‌های و تلفات ناشی از آن باشیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها در جاده‌های استان گفت: انتظار می‌رود در کنار فعالیت دستگاه‌های مرتبط در این حوزه شهروندان نیز به هشدارها و توصیه‌های راهنمایی و رانندگی توجه داشته و با رعایت قوانین راهنمایی از بروز حوادث در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتی تصادفات استان اردبیل به ۷۵ نفر رسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..