تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از کالای داخلی تاریخ مصرف ندارد

ساعت: 12:06 منتشر شده در مورخ: 1397/05/24 شناسه خبر: 1398276

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه با اشاره به ضرورت وفاق و همدلی در جامعه و با بیان اینکه شعار سال و حمایت از کالای داخلی تاریخ مصرف ندارد، بر لزوم توجه خبرنگاران در پرداخت به این مسائل تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدموسی حسین‌نژاد سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به حساسیت‌های نهفته در عرصه خبرنگاری و با بیان اینکه روز خبرنگار حقیقت، هویت و اصالت خود را وامدار حضرت زینب (س) در سال 61 هجری است، افزود: حضرت زینب (س) با وجود مشتقت‌ها و رنج‌ها، در راستای دین پیامبر (ص) اقامه قیام کرد و از همان زمان عرصه خبرنگاری را برای ما تبیین کردند.

وی با اشاره به وجود افراد باسواد و فرهیخته سوادکوهی در سطح کشور که در فرایند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور اثرگذارند، افزود: نباید تنها به محرومیت‌ها توجه شود بلکه در کنار آن باید به این مواهب الهی نیز توجه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه با بیان اینکه امروز مجموعه شهرستان برای ارج نهادن به شأنیت خبرنگاران به صف شدند، ادامه داد: از این رو، بر خبرنگاران است تا با قلم زیبای خود برای بیان موقعیت شهرستان که مغفول مانده، به خط شوند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه امروز ما و شما دغدغه مشترک دشمن هستیم، افزود: نباید ناخواسته برای دشمن کار کنیم و اگر انتقادی بر مدیران است باید رودررو با آنها بیان شود و انتقاد ورای ضدین عاملی برای رشد است.

وی با اشاره به اهمیت نگاه واقع‌بینانه به مسائل، بر معرفی بیشتر شهرستان در سطوح ملی تأکید کرد و افزود: برای معرفی و برجسته‌سازی شهدا و علمای این منطقه قلمی زده نشده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه با اشاره به ضرورت وفاق و همدلی در جامعه و با بیان اینکه شعار سال و حمایت از کالای داخلی تاریخ مصرف ندارد، بر لزوم توجه خبرنگاران در پرداخت به این مسائل تأکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از کالای داخلی تاریخ مصرف ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..