تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس‌جمهور ۱۹ روز دیگر برای حضور در مجلس وقت دارد

ساعت: 09:00 منتشر شده در مورخ: 1397/05/24 شناسه خبر: 1398273

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره زمان حضور رئیس‌جمهور در صحن مجلس گفت: رئیس‌جمهور ۱۹ روز دیگر وفت دارد تا به مجلس بیاید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره زمان حضور رئیس‌جمهور در صحن مجلس اظهار کرد: رئیس‌جمهور 19 روز دیگر وفت دارد تا به مجلس بیاید.

وی درباره زمان حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق قانون، رئیس‌جمهور ۳۰ روز وقت دارد در صحن علنی مجلس حضور پیدا کند و به سوال نمایندگان پاسخ دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهور طی نامه‌ای که به رئیس مجلس داد اعلام آمادگی کرد تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمایندگان دولت در کمیسیون مربوطه حضور پیدا کردند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند اما آنان از پاسخ‌های مطرح شده قانع نشدند و خواستار حضور رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس شدند.

یوسف‌نژاد گفت: حدود ۱۰ روز از اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور می‌گذرد و ایشان طبق قانون باید تا ۲۰ روز دیگر در مجلس حضور پیدا کند اما به احتمال زیاد بعد از تعطیلات مجلس به خانه ملت خواهد آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس‌جمهور ۱۹ روز دیگر برای حضور در مجلس وقت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..