تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید نظارت بر نانوایی ها/ توزیع ۴ تن مرغ منجمد در شهرستان کلاله

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1397/05/24 شناسه خبر: 1398452

در کار گروه سلامت و امنیت غذایی کلاله اعلام شد؛

فرماندار کلاله گفت: باید بازرسی از نانوایی ها تشدید و با متخلفین برخورد قانونی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار کرد: بازدید از نانوایی ها مستمر و با متخلفین برخورد قانونی و جدی شود.

وی افزود: نان بعنوان غذای اصلی سفره مردم است و باید سالم، بهداشتی و با وزن اعلامی و قیمت مصوب عرضه شود.

فرماندار کلاله پس از شنیدن گزارش آخرین وضعیت آب شرب گفت:علیرغم کاهش میزان آبدهی چشمه آقسو ( منبع اصلی آب شهری) در صورت رعایت مصرف مشترکین؛ مشکلی در ایام عید قربان بوجود نمی آید.

رئیس کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان از مسئولین ذیربط خواست: ضمن اعلام محلی موقت برای عرضه دام تا عید قربان؛  نظارت کامل بر عرضه دام سالم به مردم داشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد: بمنظور مدیریت درجمع آوری پوست دام های ذبح شده برای عیدقربان و جلوگیری از عوارض بهداشتی در میادین ورودی و خروجی شهر، محل های خاصی توسط شهرداری برای جمع آوری پوست ها در نظرگرفته شود.

در ادامه جلسه خداقلی بایندری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت هم اعلام کرد: تا کنون ۴ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۶۹۰۰ تومان؛ در سطح دو شهر کلاله و فراغی برای عرضه؛ توزیع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید نظارت بر نانوایی ها/ توزیع ۴ تن مرغ منجمد در شهرستان کلاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..