تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی کال آف دیوتی Call of Duty: Heroes 4.9.0 – اندروید

Call of Duty Heroes نسخه جدید خود را پیش روی خود می بیند و این بار شما در صحنه های اکشنی قرار خواهید گرفت که سرعت عمل در آن بسیار حائز اهمیت می باشد و کاربران می بایستی تا با دانلود کال آف دیوتی کنترل تمامی مناطق مورد حمله در دست خود گیرند. این بازی می تواند تمامی شخصیت های موردعلاقه نظیر کاپیتان پرایس در نسخه های اصلی بازی در کامپیوتر را به اندروید نیز وارد کرده و حس های نوستالژیک بازی را زنده نماید. بازی دارای اسلحه های بسیار خوب و عالی می باشد که می توانید در مراحل مختلف بازی به همراه داشته باشید و در صورت نیاز آن ها را ارتقا دهید. این ارتقا ها باعث می شود تا بتوانید به خوبی در مقابل دشمنان خود قد علم کرده و پیروزی های راحت تری را کسب نمایید. با توجه به گرافیک عالی بازی می توان انتظار داشت که کاربر از بازی لذت برده و آنچیزی که برای تجربه یک بازی شوتینگ عالی نیاز دارد را در اختیار داشته باشد.

شما با دانلود کال آف دیوتی می توانید جوایز ویژه ای را در هر مرحله بدست آورده و در مراحل بعدی از آنها استفاده نمایید تا بتوانید سلاح های ویژه را در اختیار داشته و از آنها استافاده نمایید. بازی در سبک اکشن و شامل جلوه های ویژه بسیار زیبا در خود می باشد که کاربر را قادر می سازد تا در صحنه های هیجان انگیزی قرار گرفته و خود را آماده محافظت از پایگاه نماید.شما با توجه به گرافیک بالای این بازی می توانید یک سبک اکشن زیبا را با عنوان محبوب خودتان تجربه کرده و ساعت ها خود را سرگرم نمایید. بازی روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود بازی کال آف دیوتی از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Call of Duty: Heroes 4.9.0 Apk

Call-of-Duty-Heroes-Cover

Call-of-Duty-Heroes-Screenshot-1  Call-of-Duty-Heroes-Screenshot-2

info

Command an army of legendary heroes, elite soldiers, and devastating drones straight from the Call of Duty franchise in this 3D combat strategy game. Customize your base and train elite forces to dominate your enemies in fierce battles featuring fully controllable heroes and epic Killstreaks, like the first-person chopper gunner.

Take command of a small outpost and build it up into an impenetrable base. Then go on the offensive, launching attacks against your enemies. Take direct control of heroes such as Price, Soap, and Harper, wreaking havoc with game-changing Killstreaks. Create deadly alliances with your friends, competing for in-game rewards.

Changelog :

Support requests in chat fixed

Missing Perks descriptions fixed

Chopper Gunner Skill fixed.

Auto-Replace mines fixed

CC11 AW Loot Plunder Tie Breaker updated

Double Heroes in AW fixed

Other bug fixes.

اطلاعات فایل لینک دانلود

دانلود فایل نصبی

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی کال آف دیوتی Call of Duty: Heroes 4.9.0 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..