تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظری:برای رسیدن به  بازی‌های آسیایی را هدف گذاری کرده بودیم/هدف فدراسیون تنیس روی میز کسب سهمیه المپیک است

آخرین وضعیت تیم ملی تنیس روی میز برای بازی بازی های آسیایی جاکارتابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز در خصوص بازی های  آسیایی جاکارتا بیان کرد :قرعه کشی  بازی های آسیایی جاکارتا 2018 انجام نشده است و سه روز قبل از مسابقات قرعه کشی انجام می شود. قرعه کشی مسابقات تیمی 4 و 5 شهریور ماه برگزار می شود ودر روز ششم هم قرعه کشی رقابت های دوبل برگزار خواهد شد. 

برای رسیدن به  بازی های آسیایی را هدف گذاری کرده بودیم

او افزود : از مدت ها پیش رسیدن به  بازی های آسیایی را هدف گذاری کرده بودیم. از دو سال قبل که فدراسیون با ریاست علی قارداشی  آغاز به کار کرد؛ هدف گذاری فدراسیون مبنی بر شکستن سد های های تنیس روی میز بوده است. یکی ازاین سد ها شرکت تیم ملی با سهمیه کامل در بازی های آسیایی بود. در طول این سال ها از دلایلی که تنیس روی میز ایران به صورت کامل در بازی های آسیایی شرکت نمی کرد ، نبود شانس کسب  مدال  بود.  در راستای شکستن این سد نباید از نظر رنکینگ و موفقیت ها ایران افت می کرد. فدراسیون به دنبال ارتقا سطح فنی تنیس روی میز و نشان دادن آن به کمیته ملی المپیک بوده است که خوشبختانه  با مدیریت خوب  فدراسیون در این مدت شاهد ارتقا رنکینگ بودیم.

 قهرمانی در مسابقات کشور های اسلامی تاثیر زیادی در نگاه مسئولان داشت 

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: صعود تیم ملی  تنیس روی میز مردان کشورمان به دسته برتر بازی های جهانی تاثیر بسیاری بر اعزام  تیم کامل به بازی های آسیایی داشت .  ندا شهسواری یکی دیگر  از عواملی بود که باعث شد تیم ملی دختران سهمیه کامل کسب کند. دلیل دیگر اعزام کامل به بازی های آسیایی، قهرمانی تیم ملی در مسابقات کشور های اسلامی باعث شد  که مسئولان نگاه ویژه ای بر تنیس روی میز داشته باشند. در بخش  آقایان با پیروزی در برابر تیم ملی آذربایجان با اقتدار قهرمان شدند. در بخش بانوان نیز با یک بازی فوق العاده در برابر تیم  ملی ترکیه و آذربایجان توانستند  به عنوان قهرمانی دست یابند.

هدف فدراسیون تنیس روی میز کسب سهمیه المپیک است

او افزود: مجموع این آینده نگری ها و اهمیت رنکینگ برای گرفتن سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو باعث شد وزارت ورزش و جوان  این امکان را برای تنیس روی میز فراهم کند تا با سهمیه کامل به بازی های آسیایی اعزام شوند. شرکت نکردن در تورنمنت های بین الملی باعث پیشرفت نمی شود.

ملی پوشان در شرایط مناسبی قرار دارند

محمود نظری در پایان بیان داشت: در حال حاضر ملی پوشان در شرایط خوبی به سر می برند. در این دوره سه اردو خارجی برگزار شد. در بخش آقایان  اردو باکو ، مجارستان و در حال  حاضر در بابل به سر می برند. در بخش دختران یک اردو در باکو و پس از آن اردو های خود را در تهران پیگیری می کنند . تیم ملی آقایان 28 مرداد ماه به تهران می آیند و لباس هایشان را تحویل می گیرند.  دو ملی پوش دیگر به نام های  مهشید اشتری و امین احمدیان از میانمار به تهران باز می گردند . همچنین  تیم ملی تنیس روی میز ایران در تاریخ 29 مرداد ماه به جاکارتا اعزام می شوند.

او در پایان گفت: در انتها تشکر ویژه ای دارم ازعلی قارداشی ریاست فدراسیون تنیس روی میز که هم اختیارات هم امکانات مدیریت خوبی را فراهم کردند. از میرالماسی  و لطف الله نسبی و کیوانی سرمبیان تیم های ملی تشکر می کنم که همکاری بسیار خوبی با تیم های ملی داشتند.

بیشتر بخوانید : حبیب زاده: آخرین مرحله اردو‌های تدارکاتی تیم ملی تنیس در بابل برگزار می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظری:برای رسیدن به  بازی‌های آسیایی را هدف گذاری کرده بودیم/هدف فدراسیون تنیس روی میز کسب سهمیه المپیک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..