تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابلاغ خدمات کدینگ دندان پزشکی به مراکز درمانی

ابلاغ خدمات کدینگ دندان پزشکی به مراکز درمانی/ همکاری خوب وزارت آموزش و پرورش در زمینه کاهش پوسیدگی دندان دانش آموزانقاسم صادقی رئیس اداره امور دندانپزشکی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در زمینه دهان و دندان موضوع  فرهنگ‌سازی برای  مسواک زدن و داشتن دندان‌های سالم است.

وی بیان کرد: امیدوارم بیمه خاص دندانپزشکی در کشور راه‌اندازی شود تا مشکل گرانی خدمات دندانپزشکی  و مشکل  مراجعه کم مردم برای سلامت دهان و دندان  هرچه سریعتر برطرف شود.

رئیس اداره امور دندانپزشکی وزارت بهداشت با اشاره به تعیین تعرفه‌های دندانپزشکی گفت: کارهای کارشناسی تعرفه دندانپزشکی مانند تعیین خدمات و کدینگ خدمات بررسی و دستورالعمل‌های لازم به مراکز درمانی ابلاغ شده است.

تعامل وزارت بهداشت با آموزش و پروش برای خدمات رسانی دهان و دندان

وی ادامه داد: انجمن علمی دندانپزشکان ایران با همکاری و تعامل وزارت بهداشت برنامه‌هایی را در راستای کاهش پوسیدگی دندان از سنین کودکی در دست اجرا دارد که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش با هدف  همکاری‌های مشترک بین وزارت بهداشت و آموزش و پرورش در حوزه دندانپزشکی و سلامت دهان و دندان به امضاء رسیده است.

صادقی با اشاره به اینکه توجه خانواده‌ها به سلامت دهان و دندان یکی از موضوعات مهم در این زمینه است، افزود: پیش از این ساختار منسجمی در جهت سیاستگذاری‌های مرتبط با حوزه دهان و دندان وجود نداشت که امروزه این اتفاق مهم به وقوع پیوسته و یک ساختاری با حضور وزیر بهداشت و شورای عالی سلامت دهان و دندان کشور در وزارت بهداشت شکل گرفته است و این ساختار طرح تحول نظام سلامت در حوزه دهان و دندان را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابلاغ خدمات کدینگ دندان پزشکی به مراکز درمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..