تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عيادت نمايندگان رئيس رسانه ملی از ضياءالدين دری و يدالله صمدی

 عيادت نمايندگان رئيس رسانه ملي از سيد ضياالدين دري و يدالله صمديبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صداوسيما، رنجبران مديركل روابط عمومی و دكتر حسينی رييس مركز بهداشت و درمان سازمان صداوسيما به نمايندگی از رييس سازمان صدا وسيما به اتفاق سهرابی مديركل صدا وسيمای فارس صبح امروز در بيمارستان ابوعلی سينای شيراز از دو هنرمند پيشكسوت سيد ضيا الدين دری و يدالله صمدی كه برای درمان در اين بيمارستان بستری هستند ملاقات و از نزديك در جريان روند درمان آنان قرار گرفتند.

 دكتر حسينی رييس مركز بهداشت و درمان سازمان صدا وسيما در گفتگوی تخصصی با پزشكان معالج اين هنرمندان ضمن اطلاع از روند درمان از اهتمام رييس سازمان به پيگيری مباحث درمان و سلامت هنرمندان پيشكسوت خبرداد و افزود: اين مركز خود را موظف به پيگيری مسائل درمانی پيشكسوتان و هنرمندان می‌داند.

رنجبران مديركل روابط عمومی سازمان صداوسيما نيز در ديدار با خانواده آقايان دری و صمدی با اشاره به خدمات قابل توجه اين هنرمندان به هنر و فرهنگ اين مرزوبوم تصريح كرد: آثار تلويزيونی اثرگذار اين كارگردانان صاحب نام در ذهن مخاطبان ماندگار است و صداوسيما قدردان تلاش تحسين برانگيز بزرگان فرهنگ و رسانه اين مرز و بوم از جمله آقايان دری و صمدی است و ضمن دعا برای سلامتی آنها پيگير روند درمان آنها خواهيم بود و گزارشی از اين ملاقات را تقديم رييس سازمان صداوسيما خواهيم كرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عيادت نمايندگان رئيس رسانه ملی از ضياءالدين دری و يدالله صمدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..