تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو F9 با نمایشگر ۶.۳ اینچی، دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

اوپو F9 نام گوشی جدید Oppo است که ضمن داشتن نمایشگر ۶.۳ اینچ، از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد. جزئیات کامل این گوشی را در ادامه مطلب زومیت مطالعه کنید.

گوشی هوشمند اوپو F9 ساعاتی پیش به‌صورت رسمی توسط شرکت اوپو معرفی شد. این گوشی دارای نمایشگری ۶.۳ اینچ با نسبت ۹۰.۸ درصدی نسبت به بدنه است؛ نمایشگر اوپو F9 که از نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ پشتیبانی می‌کند، بخش اعظم جلوی گوشی را پوشانده است و در قسمت بالایی آن، بریدگی‌ای به شکل V دیده می‌شود. دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی این گوشی، در قسمت بریدگی نمایشگر جای گرفته و از سخت‌افزار مخصوصی برای نمایش تصاویر به‌صورت HDR استفاده می‌کند.

دوربین اصلی اوپو F9، دوربینی دوگانه (با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی) است؛ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 است و کار اصلی را برای ثبت تصاویر انجام می‌دهد و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای افت بوکه به‌کار می‌رود.

اوپو F9 / Oppo F9

اوپو در F9 از پردازنده‌ی هلیو P60 استفاده کرده است؛ پردازنده‌ای که توان بالایی برای انجام کارهای مربوط به هوش مصنوعی دارد و با استفاده از AI Beautification 2.1 تاثیر مستقیمی روی کیفیت عکس‌برداری می‌گذارد. گفتنی است که اوپو F9 قرار است در دو نسخه‌ی جداگانه با رم‌های ۴ و ۶ گیگابایت در کنار حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت عرضه شود. میان‌رده‌ی جدید اوپو، از سیستم‌عامل ColorOS مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو استفاده می‌کند.

نمایشگر این گوشی ۶.۳ اینچ اندازه دارد و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را به‌نمایش می‌گذارد. این نمایشگر ۶.۳ اینچی، در حقیقت یک پنل LTPS TFT است که روشنایی‌اش تا ۴۵۰ نیت می‌رسد. نمایشگر Oppo F9 –به همراه نمایشگر گوشی اوپو F17- جزو اولین نمایشگرهایی هستند که به گوریلا گلس ۶ مجهز می‌شوند.

اوپو F9 / Oppo F9

اوپو F9 / Oppo F9

اوپو F9 از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند؛ در ضمن گفتنی است که این اسمارت‌فون به ویژگی شارژ سریع مخصوص Oppo که با نام VOOC شناخته می‌شود نیز مجهز شده است. میان‌رده‌ی جدید اوپو برای شارژ از درگاه میکرو USB استفاده می‌کند و از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره می‌برد.

این گوشی در سه رنگ قرمز (Sunrise Red)، آبی (Twilight Blue) و صورتی (Starry Purple) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. گفتنی است که در رنگ‌های قرمز و آبی، در قسمت پشتی گوشی از پترنی به‌شکل موزاییک‌های چهارگوش استفاده شده است؛ درحالی که مدل صورتی‌رنگ، به ستاره‌هایی طلایی مزین شده است.

اوپو F9 هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است و روز ۲۴ آگوست (۲ شهریور) عرضه خواهد شد؛ قیمت مدلی که ۴ گیگ رم دارد، حدودا ۳۳۰ دلار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو F9 با نمایشگر ۶.۳ اینچی، دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..