تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه حل جدید ژاپنی‌ها برای شستن ظروف +فیلم

راه حل جدید ژاپنی ها برای شستن ظروف + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به اینکه کمتر کسی تمایل به ظرف شستن دارد و یا عده‌ای به دلیل حساسیت‌های شدید به مواد شوینده نمی‌توانند ظرف بشویند، یک شرکت ژاپنی دستگاهی را اختراع کرده که با آن بدون برخورد دست با ظروف کثیف و یا ماده شوینده، ظرف‌ها شسته می‌‎شود.

البته شاید کسانی که دارای ماشین ظرفشویی هستند این دستگاه خیلی برایشان جالب و مصرفی نباشد.

اما باید متذکر شد ماشین ظرفشویی نیاز به برق دارد و حجم زیادی از آشپزخانه را اشغال می‌کند، علاوه بر آن گران است؛ بنابراین با زندگی‌های امروزه به صرفه‌تر است تا از «کروزا واش» استفاده شود.

این وسیله 650 گرم وزن دارد و به مفصل های دست آسیب نمی‌رساند و همچنین با باتری حدود یک ساعت کار می‌کند.

در ویدئوی زیر می‌توانید نحوه شست و شوی این وسیله را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

ماشین دستی برای شستن ظرف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه حل جدید ژاپنی‌ها برای شستن ظروف +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..