تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل روی رفع مشکل شارژ سریع پیکسل پس از آپدیت اندروید پای کار می‌کند

با انتشار اندروید پای برای گوشی‌های پیکسل به نظر می‌رسد کاربران از مشکل در شارژ سریع در مدل ایکس ال شکایت دارند.

گوگل سرانجام در پانزدهم مرداد ماه، نسخه‌ی جدید اندروید را با نام پای برای گوشی سری پیکسل به صورت OTA منتشر کرد. این موضوع در مورد تمام دستگاه‌های دیگری که به برنامه‌ی اندروید بتا پیوسته‌ بودند (شامل گوشی‌های سونی، شیائومی، نوکیا، اوپو، ویوو، وان‌پلاس و اسنشال) در کنار دستگاه‌های مبتنی بر اندروید وان نیز صدق می‌‌کند. در این نسخه از سیستم‌عامل اندروید شاهد قابلیت‌هایی مانند نوار ناوبری جدید و مدیریت تطبیق‌پذیر برای مصرف بهینه‌ی باتری هستیم.

پس از انتشار اندروید پای برای گوشی‌های پیکسل، گزارش‌هایی مبنی بر اختلال در شارژ سریع گوشی پیکسل ایکس ال ثبت شد؛ گوگل در واکنش به این مشکل اعلام کرده است که از چنین مشکلی آگاه بوده و به دنبال راه‌حلی سریع برای حل آن است. گوگل در جواب به وب‌سایت Engadget در مورد این مساله چنین گفته است:

ما از مشکل پیش آمده آگاه هستیم و می‌دانیم که شارژرهای USB نوع C از نوع غیر پاور دلیوری (PD) پس از به‌روزرسانی اندروید پای دیگر قادر به شارژ کردن سریع گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال نیستند.

طبق گفته‌ی سخنگوی گوگل این مشکل برای شارژهای ۱۸ واتی پاور دلیوری موجود در جعبه‌ی این گوشی‌ها وجود ندارد. به نظر می‌رسد گوگل در حال بازبینی یک راه‌حل برای برطرف کردن مشکل شارژرهای دیگر است و احتمالا شاهد انتشار آن در هفته‌های آتی خواهیم بود. گوگل همچنین نسبت به گزارش‌های منتشر شده پیرامون جمع‌آوری غیرقانونی اطلاعات مکانی کاربران نیز واکنش نشان داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل روی رفع مشکل شارژ سریع پیکسل پس از آپدیت اندروید پای کار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..