تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز شنیع پدر به دخترجوان در حمام!

ساعت 24-پدری به همراه دوست صمیمی‌اش دختر خود را در حمام مورد تجاوز قرار داد.

 پدری به همراه دوست صمیمی‌اش در نیویورک دختر خود را مورد تجاوز قرار داد.

طبق گزارش پلیس، دختر 24 ساله ای با مراجعه به اداره پلیس شکایت کرد که شب قبل مورد تعرض پدر خود به همراه دوست صمیمی ‌اش قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت که این 2 مرد بعد از مستی زیاد به سراغ او در حمام آمدند و او را مجبور کردند که برایشان برقصد و بعد به اجبار او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

مامورپلیس پس از ثبت اظهارات او اقدام به دستگیری پدر شیطان Evil صفت و دوستش کرد.

آن ها در اعترافات خود گفتند که در حالت هوشیاری نبودند و از این اتفاق هیچ خاطره ای در ذهن خود ندارند اما در بدن دخترجوان اثرات تعرض و کبودی های ناشی از ضرب و شتم دیده شده که ثابت می کند او مورد حمله قرار گرفته است.

در حال حاضر این 2 متجاوز در بازداشت به سر می برند تا دادگاه نهایی آن ها اعلام شود.

منبع: رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز شنیع پدر به دخترجوان در حمام!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..