تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلندقامتان ایران به عنوان نایب قهرمانی AVC کاپ دست یافتند

جام قهرمانی AVC کاپ در دستان بلندقامتان ایران //// در حال بروز رسانی ////به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست ۳ بر ۲ مقابل تیم ملی قطر عنوان نایب قهرمانی مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا را از آن خود کرد.

مردان والیبال ایران که روز گذشته با پیروزی مقابل تیم ملی چین تایپه که میزبانی مسابقات را نیز بر عهده داشت، به فینال راه یافته بودند، در دیدار فینال از ساعت 15 به مصاف تیم ملی قطر رفتند.

والیبالیست‌های ایران در این مسابقه  با قبول شکست مقابل قطر عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند. ایران در این مسابقه در ست‌های اول ودوم به پیروزی رسید و در ست های سوم ، چهارم  و پنجم تن به شکست داد.

در دیدار رده بندی این رقابت‌ها نیز تیم ملی والیبال ژاپن موفق شد تیم چین تایپه را شکست داده و به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند.

پرونده ششمین دوره رقابت‌های جام کنفدراسیون‌های والیبال آسیا (AVC CUP) که به میزبانی کشور چین تایپه برگزار شده بود، با قهرمانی قطر، نایب قهرمانی ایران و سومی تیم ملی والیبال ژاپن بسته شد.

انتهای پیام/

والیبال ایران نایب قهرمان avc کاپ شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلندقامتان ایران به عنوان نایب قهرمانی AVC کاپ دست یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..