تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انزونزی: برای قهرمانی به رم آمده ام

ورزش سه: ستاره فرانسوی سویا روز گذشته رسما از این تیم جدا شد و به آاس رم پیوست.

او که دو فصل پیش به سویا پیوسته بود شش ماه پیش نیز قصد جدایی از این باشگاه را داشت اما در نهایت ماندنی شد. سرانجام او با قراردادی 4 ساله به ارزش 26 میلیون یورو به جمع جالوروسی پیوست.

انزونزی: برای قهرمانی به رم آمده ام

انزونزی امروز و در مراسم معارفه خود به خبرنگاران گفت:« به رم آمده ام تا قهرمانی را تجربه کنم. هدف من فقط کسب پیروزی با رم است.

از این انتقال بسیار خوشحالم و از همان شروع مذاکرات متوجه شدم که رم واقعا مرا می خواهد. این مهمترین دلیل پیوستنم به این باشگاه است. همیشه قصدم یادگیری و بهتر شدن است. البته که مونچی(مدیر ورزشی) نیز نقش مهمی در انتقالم داشت. او مرا برای سویا جذب کرد و دوست داشتم بار دیگر با وی همکاری کنم. خوشحال و بی تاب برای شروع کار با هم تیمی های جدیدم هستم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انزونزی: برای قهرمانی به رم آمده ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..