تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باغ پسته‌ای که برای زنده نگه‌داشتن شعائر حسینی وقف شد

باغ پسته‌ای که برای زنده نگه‌داشتن شعائر حسینی وقف شدبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛واقف خیراندیش؛ حمید رنجبر؛ ۲۸۰۰ متر مربع باغ پسته خود را با نیت عزاداری در ایام ماه محرم را در روستای وسیل آباد شهر کوبترخان وقف کرد.

این واقف  با بیان اینکه دو قطعه باغ پسته‌ای مثمر خود را به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع به انضمام سهم آب وقف کرده است، اظهار کرد: این وقف جهت برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این نخستین وقفی بوده که انجام داده است، گفت: ارزش ملک فوق مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال است؛ اگر کسی شرایط وقف را دارد، حتی با مبلغ کم، وقف را انجام دهد و این سنت حسنه را زنده کند.

رنجبر تاکید کرد: با توجه به اهمیت زنده نگه داشتن شعائر در این برهه خطرناک که دشمنان از هر سو علیه دین و مذهب و ارزش‌های اسلامی هجمه آورده‌اند، تصمیم گرفتم تا این وقف برای عزاداری سیدالشهدا (ع) باشد.

وی ضمن تشکر از مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: به مسئولان و مردم توصیه می‌کنم که به فکر برپایی مراسمات مذهبی بیشتری باشند و در احیای شعائر مذهبی و حسینی، کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باغ پسته‌ای که برای زنده نگه‌داشتن شعائر حسینی وقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..