تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمسخر پسر نوجوان توسط همکلاسی‌هایش فاجعه آفرید +فیلم

تمسخر پسر نوجوان توسط همکلاسی هایش فاجعه آفرید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوران کودکی و نوجوانی جز حساس‌ترین برهه‌های زندگی یک انسان بشمار می رود. در این سنین پسران و دختران به شدت تحت تاثیر رفتار و گفتار همسن و سالان و به ویژه همکلاسی‌های خود در مدرسه قرار دارند. از این رو هر گونه تغییر رفتار کودک یا نوجوان می‌تواند علامتی مهم برای والدین آنها به شمار رود تا با بررسی علت تغییر رفتار فرزند خود از بروز احتمالی یک فاجعه جلوگیری کنند.

یکی از ناهنجاری‌هایی که در برخی مدارس به ویژه در مقاطع پایین‌تر دیده می‌شود، مورد تمسخر قرار گرفتن برخی از دانش آموزان توسط همکلاسی‌هایشان است. رفتاری که بعضاً در برخی مدارس امری عادی شده که می‌تواند فاجعه بیافریند. جمعه هفته گذشته یک دانش‌آموز 17 ساله تایلندی که در موقعیتی مشابه قرار گرفته بود، دست به خودکشی زد. این دانش‌آموز که از سوی همکلاسی های خود به خاطر اضافه وزن مورد تمسخر قرار می‌گرفت به دلیل نداشتن اعتماد به نفس و فشارهای روانی دست به این اقدام زد.

بیشتر بخوانید: لحظه بلعیده شدن پای دختر خردسال توسط پله برقی +فیلم 

ویدئویی که منتشر شده قربانی را در لبه پنجره طبقه چهارم مدرسه و لحظاتی پیش از خودکشی نشان می دهد. همکلاسی‌های قربانی با دیدن این صحنه تلاش کردند تا مانع خودکشی او شوند اما موفق به این کار نشدند. پلیس محلی تایلند تحقیقات خود را در خصوص مرگ این دانش آموز آغاز کرده است.

گفتنی است؛ این حادثه دردناک در تاریخ 10 آگوست و در منطقه "سیساکت" تایلند رخ داد.

انتهای پیام/

خودکشی دردناک نوجوان دانش آموز  در مدرسه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمسخر پسر نوجوان توسط همکلاسی‌هایش فاجعه آفرید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..