تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مرتضی پورعلی گنجی به رد پیشنهاد ترابزون

مدافع تیم ملی ایران پس از عدم توافق با باشگاه ترابزون اسپور پستی در اینستاگرام منتشر کرد و خبر از حضور در اروپای مرکزی داد.

به گزارش شمانیوز: باشگاه ترابزون اسپور ترکیه در فصل نقل و انتقالات تابستانی دو ملی پوش ایرانی یعنی وحید امیری و سید مجید حسینی را به خدمت گرفت و در تلاش بود تا یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی ایران را به خدمت بگیرد. هدف سوم آنها از ایران مرتضی پورعلی گنجی بود.
پورعلی که به دلایل مالی و البته با هدف پیشرفت به پیشنهاد تمدید السد قطر پاسخ منفی داد، پس از چند روز حضور در ترکیه و انجام مذاکرات، سرانجام با مسئولان باشگاه ترابزون به توافق نرسید.
او امروز پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و درباره پروسه مذاکرات خود با تیم ترکیه ای توضیح داد. پورعلی گنجی در این پست نوشته که پیشنهادهایی از قطر، یونان و ترکیه را رد کرده و از نظر خودش بهتر است فوتبال را در اروپای مرکزی ادامه دهد، ولو اینکه در تیم های سطوح پایین تر بازی کند. باید دید منظور پورعلی از این کد چه کشورهایی است و سرانجام این مدافع ملی پوش چه تیمی را برای بازی انتخاب خواهد کرد.
به گزارش خبر ورزشی، مرتضی پورعلی گنجی در توضیح این اتفاق نوشت: تیم ترابزون مدت زیادی بود که به من علاقه نشان میداد و در نهایت با تماس‌های زیاد با مدیر برنامه هام آفر بسیار خوبی هم برایم فرستادند، و در نهایت با اصرار رئیس محترم باشگاه ترابزون سفری به استانبول داشتیم. قصد از سفر آشنایی با رئیس باشگاه، مدیر باشگاه و از همه مهمتر جلسه با سرمربی باشگاه بود.
برای من مهم است که بدانم هدف یک باشگاه چیست و تفکر مربی تیم در مورد فوتبال و من چه میباشد.
جلسه‌ای بسیار خوبی با رئیس باشگاه و مدیر باشگاه داشتیم و از این بابت از آن‌ها بسیار تشکر میکنم.
شنبه گذشته هم با سر مربی باشگاه جلسه‌ای داشتیم که برای من بسیار آموزنده و مفید بود و توانستیم با سرمربی تفکراتمان را بیان کنیم.
البته زحمت کشیدند و من و تیم مدیریت من را به بازی یکشنبه در مقابل باشاکسهیر دعوت کردند.
طبیعتا باید بر اساس چند روزی که در استانبول بودم و بر پایه جلسات با ریاست، مدیرت و سرمربی باشگاه تصمیم گیری میکردم که در نهایت با مشورت با برادرم و مدیربرنامه ام و مسلما با در نظر گرفتن زندگی حرفه ایم و پیشرفتم تصمیم گرفتم به ایران برگردم و باشگاه خوب ترابزون را شریک آینده ورزشی ام نکنم.
احساس میکنم در اروپای مرکزی بهتر خودم را نشان خواهم داد و بهتر‌پیشرفت خواهم کرد. حتی اگر تیم و یا لیگ پایینتر باشد، ولی تشخیص بدهم که به رشدم‌کمک خواهد کرد.
من بهترین تیم قطر و چند تا از تیم‌های خوب قطر، و چند تا پیشنهاد روسیه را قبول نکردم و حتی آفر از یونان و ترکیه را قبول نکردم، چون احساس میکنم باید روی رودخانه‌ای حرکت کنم که ساکن نباشد و مرا به دریا برساند.
من مجددا از ترابزون و ریاست و سرمربی باشگاه تشکر میکنم برای اعتقادی که به من داشتند.
پورعلی گنجی: پس از مشورت با برادر و مدیر برنامه‌هایم تصمیم گرفتم به ترابزون اسپور نروم
به گزارش فارس، مدافع تیم ملی ایران به منتقی شدن انتقالش به ترابزون اسپور واکنش نشان داد و گفت:به خاطر آینده فوتبالی ام تصمیم گرفتم که نباید به ترابزون اسپور بروم.
مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی کشورمان پس از منتقی شدن انتقالش در مصاحبه با رسانه های ترکیه گفت: با دعوت رئیس باشگاه ترابزون اسپور به استانبول آمدم تا با مربی و ریاست باشگاه بیشتر شناخت پیدا کنم. چون انسجام میان باشگاه و کادرفنی بسیار مهم است. از انتظاراتی که از من دارند سوال کردم. واقعا دیدار خوبی بود.
وی افزود:از رئیس باشگاه ترابزون اسپور و مدیر اجرایی این باشگاه تقدیر و تشکر می کنم. من از ملاقاتشان بسیار خوشحالم. با اونال کرامان روز شنبه دیداری داشتم. دیدگاه هایمان را به اشتراک گذاشتیم. او مرا به بازی با باشاک شهیر دعوت کرد. پس از مشورت با برادرم و مدیر برنامه هایم تصمیم گرفتم به ایران برگردم.
مدافع تیم ملی ایران در پایان گفت: به خاطر آینده فوتبالی ام تصمیم گرفتم که نباید به ترابزون اسپور بروم. می خواهم در لیگ های پایین تری بازی کنم چون معتقدم در این لیگ ها بهتر از لیگ های اروپایی میانی موفق تر می شوم. پیشنهادهایی از قطر، روسیه، یونان و ترکیه را رد کردم و من اعتقاد دارم کسی به سوی دریا حرکت می کند باید دل به دریا بزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مرتضی پورعلی گنجی به رد پیشنهاد ترابزون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..