تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ سالانه بیش از 17 میلیون نفر در جهان به دلیل بیماری های غیر واگیردار/ بیماریهای قلبی و عروقی بیشترین میزان مرگ و میر

چهار بیماری غیرواگیردار دنیا را بشناسید/ بیماریهای قلبی و عروقی بیشترین میزان مرگ و میر در جهان را داردبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم حضرتی در جریان سفر به همدان در افتتاح کلینیک پیشگیری و کنترل از بیماریهای قلبی اظهارداشت: چهار بیماری غیر واگیر" قلبی و عروقی، سرطان ها، بیماریهای مزمن و ریوی و دیابت" مهمترین معضل نظام سلامت در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله کشورما محسوب می شوند.
وی افزود: نزدیک به سه چهارم از مرگ های ناشی از بیماریهای غیرواگیردار به شکلی نامناسب، در کشورهای کم درآمد و با درآمد متوسط رخ می دهد.
معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: بیماریهای قلبی و عروقی بیشترین میزان مرگ و میر مرتبط با بیماریهای غیر واگیر در جهان را موجب می شود، به طوری که سالانه بیش از 17 میلیون نفر به واسطه این بیماریها می میرند.
حضرتی با اشاره به اینکه پرستاران به عنوان خط مقدم نظام سلامت نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کنترل بیماریها ی غیرواگیر دارند، افزود: درکشور ما نیز برای کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات به مردم، پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر در اولویت نظام سلامت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

افتتاح کلینیک پیشگیری از بیماریهای قلبی در همدان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ سالانه بیش از 17 میلیون نفر در جهان به دلیل بیماری های غیر واگیردار/ بیماریهای قلبی و عروقی بیشترین میزان مرگ و میر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..