تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرک جعلی، کرسی شهرداری را از احمدی نژاد گرفت

در پی تشکیل جلسه کمیته انضباطی در دانشگاه آزاد؛

مدرک جعلی کرسی شهرداری را از احمدی نژاد گرفتبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چندی پیش خبری در برخی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی منتشر شد که بر مبنای آن مشخص شد، سرپرست شهرداری استان البرز و شهر کرج مدرکی غیر قانونی داشته است و با سرقت علمی موفق به اخذ مدرک خود شده بوده است که با اقدام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مدرک این شهردار باطل شد.

رضا همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   با اشاره به ابطال مدرک دانشگاهی سرپرست شهرداری کرج گفت: جلسه  کمیته انضباطی‌ در دانشگاه آزاد واحد کرج برای نظارت برگزار شد که پس از بررسی های متعدد غیرقانونی بودن مدرک سرپرست دانشگاه آزاد محرز و مدرک وی باطل شد.

 محمدرضا‌ احمدی نژاد‌ از اواخر فروردی ماه امسال  با مدرکی که به کمک سرقت علمی به دست آمده بود  به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب شد اما هفته گذشته و پس از برگزاری کمیته انضباطی‌ در دانشگاه آزاد واحد کرج غیرقانونی و باطل بودن مدرک وی محرز شد.

پس از گذشت چند روز از انتشار این خبر و  در پی باطل شدن پایان‌نامه احمدی نژاد‌ و  به دلیل سرقت علمی و کپی‌ کردن پایان‌نامه‌اش  وی صبح امروز 24 مرداد ماه استعفای خود را به شورای شهر استان البرز‌ تقدیم و از شهرداری کناره گیری کرد.

انتهای پیام/

احمدی نژاد استعفا کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرک جعلی، کرسی شهرداری را از احمدی نژاد گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..