تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیر جمهوری گرجستان مهمان «سفیران» شد/ روایت سوژه کتاب «سرباز کوچک امام» در یک مستند

سوژه کتاب «سرباز کوچک امام» در مستند محیا به روی آنتن شبکه پنج می‌رودبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دهمین قسمت برنامه سفیران پنج شنبه ۲۵ مرداد،  ساعت ۲۰ میزبان «یوسب چاخواشویلی» سفیر جمهوری گرجستان در ایران خواهد بود.

سفیر جمهوری گرجستان در ایران در این برنامه پیرامون موضوعاتی مانند راهکار‌های تعامل بیشتر در حوزه‌های اقتصاد، سرمایه گذاری‌های مشترک دو کشور، مسائل اقتصادی دوجانبه به گفتگو می‌نشیند.

برنامه " سفیران" با محوریت بازنمایی تجارت خارجی، روابط اقتصادی و دپیلماسی سیاسی – فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تهیه و تولید شده است.

برنامه تلویزیونی " سفیران" کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که به تهیه کنندگی و اجرای «عبدالله عبدی» پنج شنبه ها ساعت ۲۰ بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

***

همچنین؛

مستند " محیا" به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی روز پنج شنبه ۲۵ مردادماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

مستند «محیا» به زندگی آزاده سرافراز مهدی طحانیان که در سن سیزده سالگی و در عملیات بیت المقدس _اردیبهشت ۱۳۶۱ به اسارت دشمن بعثی درآمد، می پردازد. او یک سال پس از اسارت، در برابر خواست خانم خبرنگار هندی برای مصاحبه، شرط مصاحبه را رعایت حجاب آن خبرنگار قرار داد. سرانجام این خبرنگار تسلیم درخواست مهدی سیزده ساله شد و حجاب خود را رعایت کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیر جمهوری گرجستان مهمان «سفیران» شد/ روایت سوژه کتاب «سرباز کوچک امام» در یک مستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..