تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حامیان اردوغان آیفون‌های خود را شکستند! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از تحریم ترکیه توسط آمریکا اردوغان رئیس جمهور این کشور اعلام کرد مردم دلار های خود را از خانه بیرون بیاورند تا به این روش بتوانند ارزش لیر را حفظ کنند. پس از آن شمار زیادی از شهروندان ترکیه در صرافی‌ها و طلافروشی‌ها حاضر شدند و دلار و طلاهای خود را فروختند. برخی دیگر نیز حاضر شدند دلارهای خود را آتش بزنند.‌

رئیس جمهوری ترکیه روز گذشته اعلام کرد که محصولات الکترونیکی آمریکا را بایکوت خواهد کرد. این اقدام در تلافی اقدامات واشنگتن انجام می‌شود که کمک کرد لیر ترکیه به پایین‌ترین میزان خود سقوط کند.

کاربران ترکیه‌ای هشتگ #Boykot (بایکوت) را به راه انداخته‌اند که در آن اعلام کردند از مواضع رئیس جمهوری ترکیه در خصوص بایکوت محصولات آمریکایی حمایت خواهند کرد. برخی از این کاربران در حمایت از این هشتگ، محصولات الکترونیکی آمریکایی مورد استفاده خود را از جمله گوشی‌های آیفون  را شکستند. این کاربران تصاویر و فیلم‌هایی را در این رابطه منتشر کردند.

یکی از کاربران ترکیه ای نوشت آیفون را برای تحریم سوزانیم، این کاربر همزمان ویدئوی زیر را نیز منتشر کرد که در آن گوشی آیون خود را آتش می‌زند.

حامیان اردوغان آیفون‌های خود را شکستند!

یکی دیگر از کاربران ترکیه ای نیز نوشت من با شکستن گوشی آیفونم که 36 ماه است  آن را به صورت قسطی خریدم شروع کردم و تصویری از گوشی آیفون شکسته خود منتشر کرد.

حامیان اردوغان آیفون‌های خود را شکستند!+ فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حامیان اردوغان آیفون‌های خود را شکستند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..