تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصه صوتی کودکانه، توپ قلقلی

قصه صوتی توپ قلقلی
مدت زمان: 6 دقیقه و 23 ثانیه
حجم فایل صوتی: 1/46 مگابایت
متن ابتدای قصه: امیر حسین قصه ما شش سالشه، دوست داره همیشه توپ بازی کنه، وقتی حوصله‌اش سر میره توی حیاط بازی میکنه، یه روز امیر حسین که داشت بازی می‌کرد، دوستش امید اومد به خونه اونها، امیر حسین با دیدن دوستش خیلی خوشحال شد، بلند گفت...قصه صوتی: توپ قلقلی

حالا که مشکلات زندگی کمتر به پدر و مادرها اجازه می‌دهد برای فرزندانشان قصه بخوانند، نی‌نی‌بان قصه‌های صوتی را از منابع معتبر جمع‌آوری می‌کند و در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد تا هم کار پدر و مادرها را ساده‌تر کرده باشد و هم بچه‌ها بتوانند از گوش دادن به قصه لذت ببرند. این قصه از وب سایت تبیان گردآوری شده است.
اگر شما این این قصه را برای کودکتان پخش کرده‌اید یا درباره آن نظری دارید، در بخش «نظرات» به انتخاب بهتر والدین دیگر کمک کنید.

برای گوش دادن به قصه بر روی دکمه کلیک کنید.

موسیقی بارداری و شیردهی

در صورت بروز مشکل در دانلود قصه بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as
و یا Save target as را انتخاب کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصه صوتی کودکانه، توپ قلقلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..