تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باب اسفنجی دوبله فارسی، اکران پاییز سال 94

نی نی بان: انیمیشن باب اسفنجی در خشکی همراه با دوبله همزمان فارسی، جمعه این هفته(20 آذر)، ساعت 15:00 در پردیس سینمایی کوروش اکران می‌شود. مدت زمان این انیمیشن 97 دقیقه است و دوبله آن توسط گروه دوبلاژ «آپاما» انجام می‌شود. پل تیبت کارگردانی این فیلم را که محصول سال 2015 است، به عهده داشته است.

پیشنهاد انیمیشن: باب اسفنجی

خلاصه داستان فیلم
برگر ریش که یک دزد دریایی شیطان صفت است او که با کتاب جادویی‌اش می‌تواند تمام اقدامات شیطانی خود را انجام دهد، سرانجام فرمول همبرگر خرچنگی را به دست می‌آورد. هنگامی که دیگر فرمول همبرگر خرچنگی از دست رفته است و در شهر آشوب و ناامنی ایجاد شده، باب اسفنجی، پاتریک و اختاپوس به جستجوی فرمول سرقت یافته می‌روند تا شهر را از هرج و مرج نجات دهند و به حالت اول خود بازگردانند اما آن‌ها با برگر ریش تبهکار و دزد دریایی خطرناک با خدمه دریایی فراوان رو به رو می‌شوند...


پیشنهاد انیمیشن: باب اسفنجی

پیشنهاد انیمیشن: باب اسفنجی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انیمیشن باب اسفنجی و چگونگی تهیه بلیط آن می‌توانید به وب‌سایت پردیس سینمایی کوروش به آدرس kouroshcineplex.com مراجعه کنید. پردیس سینمایی کوروش در بزرگراه شهید ستاری و نبش خیابان پیامبر مرکزی واقع شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باب اسفنجی دوبله فارسی، اکران پاییز سال 94»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..