تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش موزیکال کودکان، اجرا پاییز سال 94

نی نی بان: نمایش موزیکال «حشرات باغچه کلم» از ۲۲ آذرماه تا پایان دی‌ماه سال جاری، چهارشنبه‌ و پنج‏شنبه هر هفته‌ ساعت ۱۷ در فرهنگ‏سرای هنگام به روی صحنه می‌رود و بهای بلیط آن  8000 تومان است. فرهنگسرای هنگام در میدان رسالت، میدان الغدیر، بلوار دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند واقع شده است. حشرات باغچه کلم

سمیرا طباطبایی نویسنده نمایشنامه و کارگردان تئاتر «حشرات باغچه کلم» است. در این نمایش سپیده چنگیزی، الهام خداوردی، آناهیتا خسروی، مهشاد حجتی و آرزو رستمی به ایفای نقش می‌پردازند. این نمایش روایت قصه‏‌ای است که در آن حشراتی مانند کفشدوزک، مورچه، حلزون، شته و پروانه در باغچه‌ای زندگی می‌کنند و بحث آن‌ها بر سر مسئله دوستی یا عدم دوستی با آدم‌ها باعث دو دستگی بین آن‌ها می‌شود و مشکلاتی را بوجود می‌آورد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایش و نحوه خرید و رزرو بلیط آن می‌توانید با شماره تلفن‌ ۷۷۲۴۱۴۷۴ تماس بگیرید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش موزیکال کودکان، اجرا پاییز سال 94»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..