تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 مهدکودک استان مرکزی موفق به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کننده شدند

گروه فرهنگی - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان توسط سه مهدکودک این استان خبر داد.

3 مهدکودک استان مرکزی موفق به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کننده شدند

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، زهرا امینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان مرجع رسیدگی به حقوق مصرف‌کنندگان در استان مرکزی با برگزاری دومین همایش به شناسایی و تقدیر از واحدهای برتر اقتصادی در زمینه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان با اعطای گواهی‌نامه و تندیس‌های مربوطه پرداخت.
وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر مهدهای کودک تحت نظارت سازمان بهزیستی استان داوطلب دریافت گواهی‌نامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شدند که از میان آنها سه مهدکودک برای اولین‌بار گواهی‌نامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کردند.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان داشت: از جمله مواردی که در اعطای این گواهی‌نامه تأثیرگذار بوده شامل داشتن پروانه بهداشتی، نحوه رسیدگی به شکایات، گواهی‌نامه‌‌های دریافتی مهدکودک، فهرست قیمت خدمات اصلی و نرخ‌نامه، نظام اطلاع‌رسانی و تبلیغات مهدکودک، فعالیت‌های مهدکودک در زمینه خلاقیت و نوآوری، عدم داشتن تخلف، راهبردهای کاهش هزینه‌ها و ارتقای برنامه‌های توسعه شبکه خدماتی و... بوده است.
امینی افزود: در سال 96 بازرسی‌هایی که از واحدهای خدماتی انجام شده است، 3 مهدکودک مذکور تحت نظارت بهزیستی استان مرکزی در شهر اراک در کنار 14 واحدهای خدماتی دیگر موفق به دریافت گواهی‌نامه رعایت از حقوق مصرف‌کننده شدند، این امر در حالی است که واحدهای خدماتی زیادی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: هم‌اکنون 115 مهدکودک خصوصی با 6 هزار و 218 کودک در سطح استان فعالیت دارند که 50 مورد آن در اراک، 2 مورد آشتیان، 2 مورد تفرش، 5 مورد خنداب، 7 مورد خمین، 9 مورد دلیجان و 8 آدینه مهد در استان فعالیت دارند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 مهدکودک استان مرکزی موفق به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کننده شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..