تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه مقاومت به مراتب کم‌تر از سازش است

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه ورامین با بیان این که هولوکاست واقعی ایرانیان که در زمان صلح سال 1296 از سوی انگلیس رخ داد و حدود 10 میلیون نفر کشته دادیم، عنوان کرد: با نگاه به این واقعیت می‌توان نتیجه گرفت هزینه مقاومت به مراتب کم‌تر از سازش است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرگرد سعید تاجیک، فرمانده سپاه ورامین دیروز، 23 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار در تبیین آیه 120 سوره بقره گفت: تنها هدایت واقعی، هدایت الهی است.
وی با تشریح تفاوت‌های رویکرد سیاسی و دیپلماتیک با رویکرد انقلاب اسلامی و استراتژیک در تأمین منافع ملی بیان کرد: تطمیع و مذاکره از رویکردهای سیاسی غرب است اما در رویکرد انقلابی همه چیز قابل مذاکره نیست.
فرمانده ناحیه بسیج ورامین ادامه داد: وقتی ده‌ها شبکه فارسی‌زبان از سمت دشمن برای کشوری که خودش این تعداد شبکه ندارد فعالیت می‌کنند نباید به آنان خوش‌بین بود.
وی با تأکید بر اینکه رویکرد سیاسی همه جا جواب نمی‌دهد، افزود: ما باید به فکر منافع ملی خود باشیم، امروز موشک نقش خندق را در جنگ احزاب ترسیم شده از سوی دشمن دارد.

دشمن می‌خواهد شبح جنگ را کنار مذاکره قرار دهد
تاجیک اضافه کرد: در رویکرد انقلابی خط قرمز وجود دارد، مانند عدم ورود دشمن به دانشگاه‌ها و مراکز نظامی ما، دشمن می‌خواهد شبح جنگ را کنار مذاکره قرار دهد تا به اهداف خود برسد.
وی با بیان اینکه با رویکرد سیاسی وعده نقد داده شد و وعده نسیه که البته آن هم محقق نشد گرفته شد، تصریح کرد: با این رویکرد نمی‌شود منافع ملی را تأمین کرد.

هزینه مقاومت به مراتب کم‌تر از سازش است
فرمانده سپاه ورامین با اظهار اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است، مطرح کرد: تحریم اقتصادی دشمن دلیل قسمت کمی از مشکلات امروز ما است، مشکل اصلی ما سوء مدیریت در اقتصاد هست.
وی مؤلفه قدرت ما را اقتدار و توان بازدارندگی ما دانست و گفت: که البته آن قابل مذاکره نیست، دشمن وقتی نمی‌تواند با ما مقابله کند، سراغ بازوهای انقلاب اسلامی در منطقه رفته است.
این مقام مسئول با یادآوری هولوکاست واقعی ایرانیان که در زمان صلح سال 1296 از سوی انگلیس رخ داد و حدود 10 میلیون نفر کشته دادیم، عنوان کرد: با نگاه به این واقعیت می‌توان نتیجه گرفت هزینه مقاومت به مراتب کم‌تر از سازش است.
وی با تأکید بر نقش خبرنگاران در همراهی گفتمان انقلابی، ابراز کرد: خبرنگاران در جهت گیری مردم در شناخت رویکردها نقش به‌سزایی دارند.
عضو شورای فرهنگ عمومی ورامین با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن، مطرح کرد: امروز اگر کسی از درب رسانه وارد کشور شود احساس می‌کند که 2 روز دیگر نظام ایران ساقط می‌شود، اما وقتی از دریچه واقعیت به این کشور می‌نگری به دریایی از امید خواهی رسید.
وی مطالبه‌گری مطالبات بر حق مردم را اهم وظایف رسانه‌ها برشمرد و یادآور شد: همجنس بازان در دنیای غرب امروز دم از اجرای حقوق بشر در کشور ما می‌زنند.

دبیر شورای تأمین ورامین با اشاره به کنسرت مختلط اخیر که در دیار 15 خرداد برگزار شد، آن را برگرفته از فرهنگ لیبرال غرب دانست و با طرح این سؤال که چه کسی با شادی مردم مخالف است، اذعان کرد: مسئله مهم امروز ما بحث کنسرت نیست بلکه مسئله اشتغال، ازدواج و مسکن است.
وی ادامه داد: آیا با مواد مخدر می‌توان مردم را شاد کرد؟ برگزاری این‌گونه کنسرت‌ها هم حکم تزریق مواد مخدر را داشته و شادی زودگذر است.
تاجیک در پایان شادی واقعی را در تک نرخی شدن ارز، دستگیری مفسدان اقتصادی و موارد دیگر عنوان کرد و افزود: با حلوا حلوا و گناه کردن دهان شیرین نمی‌شود، مؤلفه‌های شادی از دیدگاه غرب خلاف شادمانی واقعی و انسانی است.

محمد فرخی

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه مقاومت به مراتب کم‌تر از سازش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..