تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلب مشارکت زنان خیر در تکمیل طرحهای بهداشتی خراسان رضوی

براي تکمیل طرحهای بهداشتی خراسان رضوی جلب مشارکت زنان خیر در اولویت برنامه های شورای سلامت استان است.

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جلب مشارکت زنان خیر در تکمیل طرحهای بهداشتی خراسان رضوی در اولویت برنامه های شورای مشارکت های زنان مجمع خیران سلامت استان است.

رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت:جلب مشارکت زنان خیر در تکمیل طرحهای بهداشتی خراسان رضوی این شورا تاکنون طرحهای مختلفی را، از حوزه سلامت روان بانوان گرفته تا مباحث مربوط به کارآفرینی و افزایش اشتغال بانوان روستایی اجرا کرده است.

آرزو حیدریان افزود: دو سال و نیم از فعالیت شورای مشارکت های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی می گذرد  و اکنون جلب مشارکت این زنان در تکمیل طرحهای بهداشتی در اولویت برنامه های شورا است.

وی گفت: هزار بانوی خیر در بخشهای مرتبط با امور سلامت و دیگر مسائل مربوط به بانوان با این شورا همکاری می کنند و کمکهای بانوان خیر به صورت نقدی یا ارائه خدمات نیکوکارانه است.

رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت: حیدریان، ایجاد آی سی یو بیمارستان موسی بن جعفر قوچان، ساخت پایگاه انتقال خون تربت جام، راه اندازی اولین اورژانس شهری خیرساز کشور، ایجاد نخستین گلخانه اوتیسم کشور از فعالیت های عمرانی این شورا است.

آرزو حیدریان افزود: برخی از این خیران پزشک یا پرستار هستند و بخشی از ساعت کاری خود را به ارائه رایگان خدمات به بیماران اختصاص می دهند.

وی گفت: اجرای طرح انفاق مهریه با همکاری زنان محله نوغان مشهد، طرح نذر خون برای افزایش مشارکت اجتماعی بانوان، ایجاد نخستین سمن سرای سلامت در مشهد و تجمیع سمن ها در این حوزه از دیگر اقدامات شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت بوده که به عنوان نخستین در این زمینه، در کشور کار خود را آغاز کرده است.

رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت: در تفاهم نامه های امضا شده این شورا با دانشگاه فردوسی، جهاد دانشگاهی و برخی مراکز آموزشی دیگر برای امور پیشگیرانه، طرحهای آموزشی و پژوهشی و همایش های مختلفی به اجرا درآمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلب مشارکت زنان خیر در تکمیل طرحهای بهداشتی خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..