تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز، انتشاردفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی

دفترچه انتخاب رشته‌محل آزمون ارشد علوم پزشکی از امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۸۰ هزار و ۵۶۳ نفر ثبت نام کرده بودند که از این بین ۵۶ هزار و ۳۸۱ نفر حاضر در جلسه آزمون تعداد ۳۲ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

کارنامه افراد شرکت کننده شامل مشخصات فردی، سهمیه، معدل (براساس اعلام داوطلب)، نمره خام دروس امتحانی به درصد، نمره کل تراز به درصد، رتبه در سهمیه و رتبه کل داوطلب در بین کلیه داوطلبان همان رشته بدون اعمال سهمیه (رتبه آزاد) از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی در دسترس است.

در آزمون فوق نمره کل تراز داوطلب براساس معدل به میزان ۲۰ درصد و نمره کتبی به میزان ۸۰ درصد محاسبه شده است. بنابراین هرگونه مغایرت در معدل سبب لغو قبولی داوطلب خواهد شد. افرادی که معدل آنها مغایر با معدل درج شده در کارنامه است باید قبل از شروع انتخاب رشته محل نسبت به ویرایش معدل خود اقدام کنند.

به گزارش مفدا، داوطلبان توجه کنند که معدل آنها در آزمون فوق پس از قبولی در هنگام ثبت نام در دانشگاه کنترل می‌شود و درصورت هرگونه مغایرتی دانشگاه از ثبت نام خودداری کرده و قبولی کان لم یکن تلقی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز، انتشاردفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..