تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان به پویش فرزندم کجاست بپیوندند

مسئولان به پویش فرزندم کجاست بپیوندندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد همتی  عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پویش فرزندم کجاست و روشن شدن وضعیت فرزندان مسئولان دو فایده برای نظام به همراه دارد اظهار داشت: آگاهی مردم و شفاف سازی برای برون رفت از فضای منفی ضروری است.

وی با اشاره به لزوم اعتمادسازی میان مردم از سوی مسئولان کشور اضافه کرد: متأسفانه فضای کشور ما کمی منفی است و وضعیت مسئولان و کشور منفی‌تر ازآنچه هست؛ نشان داده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن پیوستن به پویش "فرزندم کجاست"، آخرین وضعیت شغلی و تحصیلی فرزندان خود را تشریح کرد.

همتی با بابیان این جمله که "یکی از دخترانم دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان است" تصریح کرد: "دختر دومم دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان سمنان است و هر دو ساکن شهر سمنان هستند".

وی بابیان اینکه بیشتر فرزندان مسئولان در ایران زندگی کرده و مشغول به کار و تحصیل‌اند اضافه کرد: این دسته از افراد اهل رانت‌خواری و باندبازی نیستند و تنها قشر کمی از مسئولان به این کارها دست می‌زنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد جدی با مسئولان متخلف و رانت‌خوار تأکید کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

توضیحات عضو فراکسیون امید در مجلس  درباره پویش فرزندم کجاست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان به پویش فرزندم کجاست بپیوندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..